מאות עובדות סוציאליות מפגינות בעשרות צמתים ברחבי הארץ

שביתת העובדות הסוציאליות נכנסה הבוקר לשבוע השני שלה וברקע התעלמות ואדישות מוחלטת של משרד האוצר מקריסת השירותים החברתיים.

הבוקר מפגינות מאות עובדות הסוציאליות בעשרות צמתים ברחבי הארץ, בהם בילינסון, אלוף שדה ברמת גן, צומת שילת, צומת חולון, צומת בילו, צומת סירקין, צומת פרדסיה, צומת בית דגן, צומת נתיבות, באר שבע, צומת חדרה, צומת זכרון יעקב, צומת פוריה, כרמיאל ועוד.

אתמול הודיעו באיגוד העובדות הסוציאליות כי הן נערכות להשבתה ממושכת של השירותים החברתיים במחאה על תנאי השכר, העומס הגובר והאלימות המופנית כלפיהן. "ההתעלמות המתמשכת של האוצר מהשביתה הקשה בשירותים החברתיים והשיח המעליב על כך שהעובדות הסוציאליות, שכבר קורסות תחת העומס, צריכות לעבוד עוד יותר כדי לקבל עוד כמה עשרות שקלים – לא ישברו אותנו. אם צריך נמשיך את המחאה עוד חודשים ארוכים".

בשבוע האחרון הקימו העובדות הסוציאליות מאהל מחאה מול ביתו של שר האוצר ישראל כ"ץ בכפר אחים. לאחר סירובו לצאת אליהן ולהיפגש עימן, המתינו העובדות הסוציאליות אתמול לשר כ"ץ באולפני נווה אילן לקראת הופעתו ב"פגוש את העיתונות". "שר האוצר, הגיע הזמן שתפגוש את המציאות" אמרו העובדות הסוציאליות.

בעקבות המחאה, 16 עובדות סוציאליות נעצרו אתמול מחוץ לאולפנים. מחר בשעות הערב יקיימו העובדות הסוציאליות מפגן מחאה ענק מול משרד האוצר בירושלים.

כתבות אחרונות
ימנים בטוויטר
Twitter feed is not available at the moment.
הבהרה בעניין זכויות יוצרים

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים.
השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים"
אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות אלינו באמצעות הדוא"ל: ‏‪[email protected]‬‏

תגובות

✎ תגובה באתר

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

✎ תגובה באמצעות פייסבוק