בית שמש: ערבי ביצע עבירות מין באישה כבת 70 ואיים עליה בסכין

צילום - דוברות המשטרה

מחקירת המשטרה שנמשכה לאורך הלילה, עלה כי החשוד – ערבי תושב השטחים, 37, הגיע אמש לביתה של האישה (שנות ה 70) שבעיר בית שמש, במטרה לקחת מספר חפצים לאחר שהתגורר בעבר ביחידת דיור השייכת לה. הערבי הועסק על ידי בעלי המקום בעבר.

בשלב מסוים, עפ"י החשד החל הערבי לתקוף את האישה תוך שמאיים עליה בסכין, וזאת במטרה לבצע בה עפ"י החשד עבירות מין. הוא נמלט מהמקום לאחר שאחד השכנים הגיע אל הבית כששמע את זעקותיה.

כאמור, חוקרי המשטרה ביצעו לאורך פעולות חקירה מהירות תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים, שהובילו לאיתור מיקומו של החשוד ומעצרו לחקירה בחשד לפציעה כשעבריין מזוין וביצוע עבירות מין. הבוקר יובא החשוד בפני בית משפט השלום בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו.

כתבות אחרונות
ימנים בטוויטר
Twitter feed is not available at the moment.
הבהרה בעניין זכויות יוצרים

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים.
השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים"
אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות אלינו באמצעות הדוא"ל: ‏‪[email protected]‬‏

תגובות

✎ תגובה באתר

Subscribe
Notify of
1 תגובה
Oldest
Newest
Inline Feedbacks
View all comments
אברהם
3 years ago

יהודים הטהורים והקדושים. בחודשים האחרונים פייסבוק התחיל לחנוק את ימנים בכלל ואת פעילי ימין בפרט, לא מאפשרים שידורים חיים בלי לשבש אותם, ייתכן שאף חותכים במספר הצפיות תוך כדי שידור. לעתים לא מאפשרים לשתף ונעלמה האפשרות לראות את מספר השיתופים תוך כדי שידור. קיימת אפשרות קלה מאוד לפתוח חשבון ברשת http://www.vk.com, שתומכת עברית. פותחים חשבון תוך דקה ומתחברים לקהילה "תתעוררי תתעוררי" חשוב מאוד לשתף אבל לא דרך בפייסבוק ולא דרך ווטסאפ(ששייכת לפייסבוק), שלא לא יסגרו לכם את החשבונות

✎ תגובה באמצעות פייסבוק