‏קץ שלטון האחוס"לים סליחה לקראת יום כיפורים ‏כשכתבתי את הפוסט

‏קץ שלטון האחוס"לים – סליחה לקראת יום כיפורים

‏כשכתבתי את הפוסט על ספרו של פרופ' קימרלינג "קץ שלטון האחוסלים" לא הייתי מודע להשפעה שלו. הוא הגיע להרבה מאוד אנשים שחשו שהוא מתרגם לשפה אקדמית את התחושות שלהם. רק שאף אחד לא אומר את זה באופן ברור. פנחס יחזקאלי לקח את הפוסט ועיבד אותו לסוג של מאמר, עם לינקים לסרטונים שמתקפים את האמור בו. וכן כנספחים הוא הוסיף לינקים לפוסטים בנושאים מקבילים כמו ההשחתה הפוליטית האחוסלית באקדמיה והדרת המזרחים בה, ועל החרדה מה"בבונים". לינק למאמר בתגובה הראשונה.

‏משה, אומרים לי שוב ושוב – אתה טוען שאתה פועל להקטין את הקיטוב אבל הכתיבה שלך, והביקורת החריפה שלך כנגד האחוס"לים הקיצונים, היא כשלעצמה מקטבת. אתה צריך לבקש סליחה מכל אותם אנשים שאתה מבקר – עכשיו לקראת יום כיפורים.

‏אני לא חושב שאני צריך לבקש סליחה מעצם העובדה שאני חושף את האמת המקצועית, שמבוססת על מחקרים אקדמיים שעברו שיפוט אקדמי, בפני כל עם ישראל. נכון, זה לא נעים כל כך להסתכל על המראה, אבל הדרך להתמודד עם הבעיה היא לזהות את מקורותיה ולא לנפץ את המראה או לירות בשליח. מי שצריך לבקש סליחה מכל עם ישראל הם כל מי שהיו מעורבים באחד הפשעים החמורים ביותר כנגד העם היהודי בכל תולדותיו – כל מי שהיה מעורב בקריאה להפסקת התנדבות וכתוצאה מכך גם בפגיעה בכשירות חיל האוויר בשבעה באוקטובר. הוא צריך לבקש סליחה מכל הקיבוצניקים בעוטף והבליינים במסיבת הנובה שנשחטו ונאנסו למצהלות הברברים מעזה. והאמת היא שעל זה אני לא מסוגל לסלוח, גם לא לקראת יום הכיפורים. בין היתר כי עד היום האנשים האלה לא ביקשו סליחה ממשפחות הנרצחים והנאנסות בעוטף.

‏אני שב וקורא גם לאחוס"לים הקיצוניים לקראת יום כיפורים להפנים שזהו – שאנחנו בסופה של ההגמוניה האחוס"לית – כי העם לא יסכים לדיכוי הזה יותר. וזה ניכר גם בשינוי דרמטי בהרגלי הצפיה של עם ישראל. אתמול שוב ובפער ניכר עברה תכנית הפטריוטים בערוץ 14 את התכנית המשודרת בפריים-טיים בערוץ 12 במספר הצופים. המהפכה התודעתית קורית לנגד עיננו והיא בלתי נמנעת.

‏מתווה שני השלישים הוא מתווה ליברל דמוקרטי שמגן גם עליכם – אחוס"לים קיצוניים. היום עוד הימין עשוי להסכים לו. אבל בעתיד הוא כבר לא יסכים לו ואתם תהיו חשופים – בשל היוהרה, בשל האדנותיות, ובשל חוסר היכולת להפנים שכדאי לכם לקצור כעת את מה שלא תוכלו לקבל בעתיד. לינק למתווה בתגובה השניה.

‏זה חומר למחשבה לאחוס"לים הקיצוניים ליום הכיפורים.

תגובות

תגובה באתר

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

תגובה באמצעות פייסבוק

כתבות אחרונות:
הבהרה בעניין זכויות יוצרים:

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים.
השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים"
אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות אלינו באמצעות הדוא"ל: ‏‪[email protected]‬‏

דיווח על פריט