שוטרי ימ"ר מרכז, לוחמי יחידת הגדעונים 33 ושב"כ סיכלו פיגוע

שוטרי ימ"ר מרכז, לוחמי יחידת הגדעונים (33) ושב"כ סיכלו פיגוע תופת בקניון עזריאלי, חמישה חשודים (טייבה) שהקימו תשתית טרור המזוהה עם ארגון דאעש נעצרו

שירות הביטחון הכללי וימ"ר מרכז ניהלו חקירה סמויה נגד חמישה תושבי טייבה, החשודים בהקמת חוליית טרור שמטרתה בין היתר לבצע פיגוע בקניון עזריאלי בת"א באמצעות רכב תופת, כחלק מפעילות ארגון דאעש.

ראשיתה של החקירה החלה עם מעצרם של מובילי תשתית הטרור, מחמוד עאזם ואברהים שייך יוסף, המחזיקים באידיאולוגיה של הארגון. עם התפתחות החקירה עלה כי השניים עסקו בכוונות יציאה לזירות לחימה של דאעש וקיימו קשרים עם גורמים בארגון בחו"ל. עוד נחשף כי גייסו לתשתית שלושה תושבי טייבה נוספים – סאג'ד מצארווה, עבדאללה בראנסי ועבד אל כרים בראנסי, לטובת קידום פעילות טרור בישראל.

בתום איסוף הראיות ביצעו לוחמי יחידת הגדעונים בלהב 433 ושוטרי תחנת טייבה את מעצרם של חמשת החשודים, שברשותם נתפסו אמצעי לחימה שונים.

בתוך כך, בחקירתם עלה כי החשודים צפו ברשת בסרטונים של פיגועי תופת בסוריה ודנו על כמות חומר הנפץ המצריך את הפלת מגדלי עזריאלי. יודגש כי התשתית נחשפה וסוכלה בשלבים הראשונים להוצאתה אל הפועל.

תגובות

תגובה באתר

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

תגובה באמצעות פייסבוק

כתבות אחרונות:
הבהרה בעניין זכויות יוצרים:

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים.
השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים"
אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות אלינו באמצעות הדוא"ל: ‏‪[email protected]‬‏

דיווח על פריט