שקד וסמוטריץ חוזרים בהם מרעיון הפריימריז

השר בצלאל סמוטריץ' וח"כ איילת שקד הודיעו היום (רביעי) ליוזמי הפריימריז הפתוחים בציונות הדתית, כי לעת עתה הם אינם מתכוונים להשתתף בפריימריז פתוחים ובכך סתמו את הגולל לרעיון הפריימריז. לפיכך, כפי שזה נראה כרגע לא עומדים להתקיים פריימריז בציונות הדתית.

עו"ד איתמר בן גביר מראשי עוצמה יהודית מוסר בתגובה: "יש להצטער שרעיון הפריימריז נופל ואיילת שקד וסמוטריץ חוזרים בהם מהרעיון. אני סבור שהיה נכון לפתוח את השורות ולתת לציבור להחליט. מדובר במהלך שהיה גורם לסחף רב, והיה מביא להצלחת הימין. לכן דווקא עכשיו אני קורא לכל הגורמים לשבת עוד הלילה בחדר סגור ולסגור על ריצה ברשימה משותפת לכנסת. כולנו חייבים לגלות אחריות – גורל ארץ ישראל ועם ישראל מונח על הכף".

נזכיר כי בימים האחרונים יצאו בעוצמה יהודית במבצע להכנת השטח לקראת הפריימריז. על פי נתוני המפלגה, תוך פחות מ24 שעות נרשמו אלפי אנשים באתר המפלגה והשאירו את פרטיהם למקרה שיהיו פריימריז ויתקיים מפקד בזק.

כמו כן, אתמול התראיין הפרשן הפוליטי של גל"צ בתוכנית של אמיר איבגי בתחנה ואמר "אם יהיו פריימריז בציונות הדתית, אנשי עוצמה יהודית עשויים להשתלט על הציונות הדתית. יכול להיות שסמוטריץ ושקד שמובילים את המהלך יבואו מברכים ויצאו מקללים מבחינתם".

כתבות אחרונות
ימנים בטוויטר
Twitter feed is not available at the moment.
הבהרה בעניין זכויות יוצרים

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים.
השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים"
אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות אלינו באמצעות הדוא"ל: ‏‪[email protected]‬‏

תגובות

✎ תגובה באתר

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

✎ תגובה באמצעות פייסבוק