שורת חברי כנסת מסיעות הימין בקריאה לעצור את ההרס המתוכנן במעוז אסתר

צילום: מעוז אסתר
כעשרה חברי כנסת מסיעות הליכוד, ימינה ויהדות התורה, יצאו הערב (שני), בקריאה לנתניהו ולשר הביטחון למנוע את ההרס המתוכנן בגבעת מעוז אסתר • "מניעת התיישבות היא עוול וחוסר צדק"

בעקבות הפרסום לפיו מערכת הביטחון מתכננת לבצע הרס בגבעת מעוז אסתר בתקופה הקרובה, יצאו היום (שני), כעשרה חברי כנסת מסיעות הימין, בקריאה לראש הממשלה ולשר הביטחון, לפעול ככל יכולתם על מנת למנוע את ההרס.

הקריאה יצאה לאחר שלפני כשבועיים פורסם, כי מערכת הביטחון מתכננת עם תום ימי השלושים למותו של אהוביה סנדק ז"ל, לבצע הרס עם בגבעת מעוז אסתר בה התגורר אהוביה ובמאחזים נוספים באזור.

על הקריאה חתמו: חברי הכנסת מהליכוד, מאי גולן, עמית הלוי, שבח שטרן, אריאל קלנר, שלמה קרעי, מיקי זוהר ואתי עטיה, חבר הכנסת יצחק פינדרוס מיהדות התורה וחבר הכנסת מתן כהנא ממפלגת ימינה.

עמית הלוי נוטע עץ במאחז "מעוז אסתר"

לקריאה הצטרפו גם ראש מועצת שומרון יוסי דגן וראש מועצת קרית ארבע, אליהו ליבמן.

ח"כ קלנר הוסיף ואמר כי הוא "קורא לכוחות האכיפה לעסוק בדברים החשובים, למיגור הפשע ולשמירה על הסדר הציבורי בתקופת הקורונה, ולא לבזבז משאבים יקרים כנגד מתיישבים חלוצים בארץ ישראל".

נציין כי קריאת חברי הכנסת, מצטרפת לקריאה של רבנים מהציונות הדתית שיצאה אמש (ראשון), בה קראו הרבנים "לכל מי שביכולתו להשפיע", למנוע את הרס מעוז אסתר ומאחזים נוספים באזור.

על הקריאה חתמו: הרב חיים דרוקמן, הרב אליעזר ולדמן, הרב אבי סמוטריץ, הרב דב ליאור, הרב אליקים לבנון, הרב שמואל אליהו, הרב דוד חי הכהן, הרב אוהד קרקובר, הרב שלמה אבינר, הרב חיים שטיינר, ורבנים נוספים.

"הובא לידיעתנו כי מערכת הביטחון מתכננת להרוס ולפנות את שכונת מעוז אסתר ומאחזים נוספים, במהלך השבועות הקרובים", כתבו הרבנים.

"אנו, רבני ערים וקהילות, החתומים מטה, מביעים זעזוע מכוונה זו. אנו פונים לראש הממשלה, לשר הביטחון ולכל מי שביכולתו להשפיע כדי למנוע את מעשה ההרס ולפעול במהירות כדי שלא יתבצע", קראו הרבנים.

הרבנים אף מתחו ביקורת על מדיניות מערכת הביטחון בנוגע להתיישבות בגבעות. "מניעת התיישבות של עם ישראל בארצו היא עוול וחוסר-צדק", כתבו.

"חמור הדבר שבעתיים, כיון שלא נוגעים במאחזי הרשות הפלסטינית שהולכת ומשתלטת על שטחי ארצנו. אנו פונים לממשלת ישראל, לאחר מותו הטראגי של אהוביה סנדק ז"ל, להתאמץ ולקרב את הצעירים אשר פועלים להפריח את שיממות ארצנו, וקוראים לפעול באופן חיובי להרגעת הרוחות", הוסיפו הרבנים.

נזכיר כי בגבעת מעוז אסתר התגורר אהוביה סנדק ז"ל, שנהרג לפני כחודש כתוצאה מניגוח של בלשי ימ"ר ש"י ברכב בו נסע.

כתבות אחרונות
ימנים בטוויטר
Twitter feed is not available at the moment.
הבהרה בעניין זכויות יוצרים

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים.
השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים"
אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות אלינו באמצעות הדוא"ל: ‏‪[email protected]‬‏

תגובות

✎ תגובה באתר

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

✎ תגובה באמצעות פייסבוק