שבוע לאחר שהושק: טיקטוק חסמה את הערוץ של ארגון להב"ה

צילום: ארגון להב"ה
יו"ר ארגון להב"ה בנצי גופשטיין: "מקווה שטיקטוק תחזור בה מהחלטתה ותחזיר את העמוד לפעילות. לא נירתע, ונמשיך לפעול בכל זירות ההסברה העומדות לרשותנו למען בנות ישראל"

הרשת החברתית טיקטוק חסמה את הערוץ החדש של ארגון להב"ה ביום שישי האחרון, שבוע בלבד לאחר שהושק ועלה לאוויר.

הודעת טיקטוק על חסימת הערוץ

החשבון נפתח ביום ראשון שעבר, בתחילת חול המועד סוכות. מיד עם פתיחת הערוץ, הועלו אליו סרטונים רבים, בקונספט המוכר בטיקטוק, המדמים את חייהן של בנות יהודיות החיות בקשר עם בני זוגן הערבים, ומובעת בהם מצוקתן של הבנות בעת הקשר. הסרטונים נחתמו בהדמייה של חילוצן של הבנות בידי להב"ה.

"אבא, הכרתי ערבי"

אלא שיומיים לאחר מכן, טיקטוק הסירה שלושה מהסרטונים, בטענה כי הם "מפרים את הנחיות הקהילה". בזמן זה, שאר הסרטונים נשארו, והערוץ צבר מאות עוקבים. אך ביום שישי האחרון, טיקטוק חסמה את החשבון לצמיתות, "עקב הפרות חוזרות ונשנות של הנחיות הקהילה", מבלי לפרט אילו הנחיות הופרו. יש לציין שבכך טיקטוק מצטרפת לפייסבוק, המונעת כל איזכור של להב"ה או גופשטיין.

סרטון של להב"ה שיצא לפני שבוע

יו"ר להב"ה, בנצי גופשטיין, מוסר בעקבות הדברים: "נכנסנו לזירה של הטיקטוק מתוך הבנה כי מדובר באחת מהפלטפורמות הבעייתיות ביותר, בה בנות רבות נופלות לקשרים עם ערבים. כנראה שאנשי שמאל שנחשפו לערוץ לא אהבו את הפופולריות הרבה ומאות העוקבים שהערוץ צבר תוך ימים, ויצאו במתקפת תלונות נגד הערוץ, מה שגרם להסרתו".

עוד אמר גופשטיין: "אני מקווה שטיקטוק תחזור בה מהחלטתה ותחזיר את העמוד לפעילות, אך אנו בכל מקרה לא נירתע, ונמשיך לפעול בכל זירות ההסברה העומדות לרשותנו למען בנות ישראל".

כתבות אחרונות
ימנים בטוויטר
Twitter feed is not available at the moment.
הבהרה בעניין זכויות יוצרים

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים.
השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים"
אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות אלינו באמצעות הדוא"ל: ‏‪[email protected]‬‏

תגובות

✎ תגובה באתר

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

✎ תגובה באמצעות פייסבוק