רה"מ חושף: ההסכם הקואליציוני שבנט מסרב לחתום

צריך את נפתלי. נתניהו ובנט. צילום :קובי גדעון, לע"מ
רה"מ בנימין נתניהו חושף היום בסרטון שפרסם על פגישה חשאית עם ראשי ימינה במטרה להקים ממשלת ימין אך בנט מסרב לחתום

רה"מ בנימין נתניהו: "אזרחי ישראל, ידידיי, אוהבי ארץ ישראל, אני חייב לחשוף בפניכם את האמת. אתמול בלילה בחצות, הגענו לסיכום עם ימינה על הסכם בינינו. ההסכם הזה כולל סעיפים מרחיקי לכת. הלכנו לקראתם בדברים שהם ממש תקדימיים. הכל במטרה למנוע ממשלת שמאל".

"אני רוצה להגיד לכם שלתדהמתי נפתלי בנט לא מוכן לחתום על זה. הוא רץ לשמאל. למה הוא רץ לשמאל? אותה טענה שהוא נתן לפני שישה שבועות, הוא אמר: ׳בלי 61 אני לא יכול לחתום׳. אבל הוא יודע יפה מאוד שהסדר הוא הפוך. קודם נהיה 59 ואח״כ 61".

אי אפשר להילחם בחמאס תוך כדי ממשלת שמאל. בנט ולפיד |צילום: לע"מ

"רק עכשיו יצאנו ממלחמה, ממערכה צבאית. והיה ברור תו״כ המאבק שאי אפשר להילחם בחמאס מתוך ממשלת שמאל. אי אפשר להילחם בפורעים שהיו בתוך הארץ מתוך ממשלת שמאל. אי אפשר להגן על חיילי צה״ל מפני העמדה לדין כפושעי מלחמה בהאג מתוך ממשלת שמאל. אי אפשר למנוע את הקריאות עכשיו להקמת מדינה פלסטינית ולחלוקת ירושלים מתוך ממשלת שמאל".

"אז לכן, אני לא יודע אם באמת או רק בהצגה נפתלי ואיילת אמרו תוך כדי המערכה: ״ברור, עכשיו ממשלת שמאל ירדה מעל הפרק״ – מה קרה מאז? מה קרה? עברו כמה ימים? משהו השתנה פה? ברור שלא. זאת אומרת, או שזו הייתה הצגה או שבעצם אין להם שום עקרונות והם רצים ריצת אמוק לממשלת שמאל. זהו דבר שהוא נגד כל העקרונות, כל ההבטחות, כל הדברים שחשובים כדי להבטיח את המדינה שלנו. אי אפשר לעשות דבר כזה".

זה לא מאוחר – הם יכולים להתחרט. בנט ונתניהו | צילום: חיים צח, לע"מ

"ואני אומר – זה עדיין לא מאוחר מדיי, הם יכולים להתחרט. אולי אנשים יגלו את האומץ שאחד או שניים גילו שם. תגלו את האומץ. תעמדו על העקרונות. תלכו איתנו ואנחנו נקים ממשלה ונלך יחד. אנחנו נבטיח לכולם את הביטחון הפוליטי, אבל זה מה שחשוב? להקים ממשלת שמאל בטענות שווא? לסכן את ארץ ישראל? את מדינת ישראל? את צבא ההגנה לישראל? אין גבול לציניות? יש גבול. לא תוכלו לרמות את אזרחי ישראל. זה עדיין לא מאוחר. תוכיחו שהמנדטים שקיבלתם לא נתקבלו בשקר. תוכיחו שאתם לא כופרים בכל ההבטחות שנתתם – לא ללכת עם השמאל, לא ללכת עם לפיד. איך שיניתם את זה? איך אתם מתנכלים בציניות שאני לא זוכר בתולדות הפולטיקה".

"בפוליטיקה יש הרבה ציניות, אבל דבר כזה, שקרים כאלה, בוטות כזאת, גסות כזאת, היתמרות כזאת בבוחרים ובעקרונות שלכאורה אתם מאמינים בהם, אני עוד לא ראיתי דבר כזה. בושה. יש לכם זמן להתעשת. תתעשתו".

כתבות אחרונות
ימנים בטוויטר
Twitter feed is not available at the moment.
הבהרה בעניין זכויות יוצרים

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים.
השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים"
אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות אלינו באמצעות הדוא"ל: ‏‪[email protected]‬‏

תגובות

✎ תגובה באתר

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

✎ תגובה באמצעות פייסבוק