ראשי בלוק הימין נדרשו לחתום שוב על מסמך הנאמנות לנתניהו | גורם בליכוד על בנט: "המטרה הסופית שלו היא להפיל את נתניהו"

ראשי "בלוק הימין - דוברות הליכוד
ראשי "בלוק הימין – דוברות הליכוד

ראשי גוש הימין התבקשו היום (ראשון) לחתום שוב על מסמך הנאמנות לנתניהו. זאת ככל הנראה על רקע החשש החוזר ונשנה של נתניהו ובכירים בליכוד ל"בריחה" אצל חלקים בבלוק הימין, וביניהם – נפתלי בנט שעל פי דיווחים ממקורבים לאיילת שקד ומנתניהו עצמו, בבחירות הקודמות טרם ההכרזה לבחירות חוזרות איים בנט על נתניהו בכך שאם לא יקבל את משרד הביטחון – יצטרף לממשלתו של גנץ, ומשה גפני, שעל פי דיווחים מגורם בכיר בליכוד בעיתון "יום ליום" שהתפרסם בשבוע שעבר, איים לפרוש מבלוק הימין במידה והמטה החרדי בליכוד יפנה למפלגות החרדיות.

גורם בליכוד מוסר לאתר 'ימנים' – "בנט הכי קרוב לממשלה עם בני גנץ ויועז הנדל. בבחירות הקודמות הוא איים על נתניהו בנטישה מהבלוק במידה ולא יקבל את תיק הביטחון, נראה שהמטרה הסופית שלו היא להפיל את נתניהו"

רה"מ בנימין נתניהו הגיב בחשבון הטוויטר שלו על חתימת הבלוק על מסמך הנאמנות: "התחייבות גוש הימין היום היא המסמר האחרון בבלוף של גנץ. ברור יותר מתמיד שלגנץ אין שום אפשרות להקים ממשלה בלי התמיכה או ההימנעות בכנסת של אחמד טיבי והרשימה המשותפת. ממשלה שתלויה ברשימה המשותפת תהיה סכנה לביטחון ישראל."

מסמך הנאמנות

ב"כחול לבן" הגיבו: "הבלוק מוביל לבחירות נוספות. רק כחול לבן בקלפיות מונעת בחירות רביעיות. אין לנתניהו ממשלה, כמו שלא הייתה לו בשתי מערכות הבחירות האחרונות אליהם דירדר את ישראל בעלות של 8 מילארד שח רק בשביל בריחה מהדין."

במפלגת עוצמה יהודית הגיבו אף הם לחתימה, ובעיקר לחתימתו של בנט, ותקפו אותו: "ההבטחה של בנט להמליץ רק על נתניהו – שווה כקליפת השום"

בעוצמה יהודית אומרים כי "ההבטחה של בנט כי לא יערוק לגנץ וימליץ עליו לראשות הממשלה שווה כקליפת השום. בנט הבטיח בעבר כי לא ינטוש את הציונות הדתית ונטש. בנט הבטיח כי אם יהיה שר בטחון טילים על הדרום יספגו תשובה הולמת ותושבי הדרום ממשיכים להיות מטווחים. בנט יודע היטב להבטיח, אך בכל הנוגע לקיום ההבטחות, בדיוק ההפך".

עוד נמסר: "ביום שאחרי הבחירות, ברגע שיתאפשר לו, יחבור בנט יחד עם איילת שקד ומתן כהנא לגנץ. זו הסיבה שגם פסל את עוצמה יהודית. הבחירות האלו הן על השאלה האם מדינת ישראל תלך למערכת בחירות רביעית, או האם תקום ממשלת ימין בעזרת ארבעת המנדטים של עוצמה יהודית".

כתבות אחרונות
ימנים בטוויטר
Twitter feed is not available at the moment.
הבהרה בעניין זכויות יוצרים

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים.
השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים"
אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות אלינו באמצעות הדוא"ל: ‏‪[email protected]‬‏

תגובות

✎ תגובה באתר

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

✎ תגובה באמצעות פייסבוק