צפו: מאות ערבים קיבלו בחגיגות את אם המחבל מברקן ששוחררה ממאסר – בחגיגות השתתפו גם ניידות של המשטרה הפלסטינית

וופא נעאלווה, אמו של המחבל אשרף נעאלווה שרצח בפיגוע הקשה בברקן את קים לבנגרוד-יחזקאל וזיו חג'בי הי"ד שוחררה בסוף השבוע (חמישי) ממאסר. את האם קיבלו מאות חוגגים אשר ערכו שיירת מכוניות והניפו דגלים. בשיירה השתתפו גם ניידות של המשטרה הפלסטינית ונצפו שוטרים פלסטינים חמושים.

האם ריצתה עונש מאסר של 18 חודשים, וזאת לאחר שבית המשפט הצבאי שומרון הרשיע את האם באי מניעת הפיגוע, בכך שידעה על כוונת בנה לבצע פיגוע, ואף ראתה אותו מתאמן בנשק, אך לא מנעה ממנו.

מלבד המאסר, חוייבה האם לשלם פיצוי של 40,000 ש"ח למשפחות הנרצחים. הכסף שולם, עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו, וידא שהאם לא תשוחרר עד שהפיצוי ישולם למשפחות.

 

איריס חג'בי אמו של זיו הי"ד הגיבה לשחרור: "אני מאוד עצובה וכועסת על כך שהשופטים בבתי משפט הצבאי ידם קלה לגבי שפיטה. הם רוצים לסיים מהר את המשפטים האלה ולהוריד את האשמים מעליהם. אין צדק בעולם הזה האמא היתה שותפה מלאה לרצח והדבר היחידי שהיא לא עשתה זה שהחזיקה גם נשק וירתה. אבל החינוך שלהם לשנוא יהודים הביא את הבן שלה המחבל הנתעב לרצוח את זיו וקים רק על היותם יהודים. היא היתה צריכה להיכנס למאסר של הרבה מאוד שנים ולשלם על השנאה שלה ושל כל המשפחה שלה. היא ידעה כל צעד שהוא עשה וידעה שהוא רוצה להיות שהיד ובכל זאת היא לא ניסתה למנוע את הרצח הנתעב.

 

כשהאשמים ומשתפי פעולה מקבלים מאסר קצר הם לא לומדים לקח ואין הרתעה לפיגועים נוספים. אין צדק בעולם הזה וזיו חיפש תמיד את הצדק והוא לא קיבל אותו." הוסיפה.

 

עו"ד חיים בלייכר קרא להחמיר את הענישה וההרתעה כלפי משפחות המחבלים "הורי המחבל ישוחררו לביתם וימשיכו את חייהם בבית החדש שבנו להם ארגוני הטרור תוך גאוה רצחנית בבניהם השהיד ימ"ש, בעוד שמשפחות הנרצחים נשארים ללא ילדיהם וללא אביהם או אמם וללא בן זוגם או בת זוגם.

 

אנחנו אזרחי ישראל נשארים עם האיום התמידי של הטרור הערבי שלא יודע שובע. הגיע הזמן לכללי משחק חדשים במלחמה נגד הטרור. הרתעה מלאה כלפי משפחות הטרור – הריסת ביתם תוך החרמת הקרקע שלהם לטובת המדינה, וסילוקם מהאזור. אם מתברר שלמשפחה היה מידע על כוונת בן משפחתם לפגוע בביטחון ישראל יש להכניס את המשפחה לכלא שנים רבות ולא להסתפק בשנה וחצי וכדומה. אין די בצעדים שנעשו כדי כדי למנוע את הפיגוע הבא." הוסיף בלייכר.

כתבות אחרונות
ימנים בטוויטר
Twitter feed is not available at the moment.
הבהרה בעניין זכויות יוצרים

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים.
השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים"
אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות אלינו באמצעות הדוא"ל: ‏‪[email protected]‬‏

תגובות

✎ תגובה באתר

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

✎ תגובה באמצעות פייסבוק