צעדות מחאה ברחבי יו"ש במחאה על ההשתלטות הערבית על אדמות המדינה

ערבים שכם
עיר ערבית. ארכיון. צילום: חדשות ימנים
המלחמה על אדמות המדינה עולה שלב: שבוע הבא צעדות ענק ברחבי יו"ש בסמוך לבניה ערבית בלתי חוקית: "נעצור ברגלים את ההשתלטות הערבית הבלתי חוקית"

המאבק על אדמות המדינה ברחבי יו"ש עולה מדרגה. בשבוע הבא יצעדו מאות אנשים ברחבי יו"ש, במחאה על ההשתלטות הערבית הבלתי חוקית על אדמות המדינה. המשתתפים יקראו לרה"מ החדש, נפתלי בנט, ולממשלה החדשה שלא להפקיר את השטח להשתלטות הרש"פ על אדמות המדינה.

הצעדות צפויות להתקיים בכ-14 נקודות שונות, מדרום הר חברון ועד לצפון בקעת הירדן. בצעדות צפויים לצעוד מאות משתתפים, אשר יקיימו בסיום הצעדות עצרות מחאה בהשתתפות רבנים, אישי ציבור, ח"כים ונציגי המועצות האזוריות.

אירוע המחאה החסר תקדים, מתקיים בשיתוף שלל ארגונים, והמועצות האזוריות ביו"ש, ולע"נ אהוביה סנדק ז"ל.

במודעות אשר קוראות לציבור להשתתף באירוע נכתב "יוצאים מהקופסה – נאבקים על אדמות המדינה. הערבים משתלטים על המרחב, וחונקים את ההתיישבות במהלך אסטרטגי של בנייה מאסיבית! אסור להיות אדישים. מתעוררים ולוקחים אחריות!".

עוד נכתב כי "נצא לצעדות בכל מרחבי יהודה ושומרון ונעצור ברגלים את ההשתלטות הערבית הבלתי חוקית, בסיום הצעדות יתקיימו עצרות בנקודות השונות".

הצעדות יתקיימו בסמוך לבניה בלתי חוקית ערבית ולאזורים בהם ישנה השתלטות ערבית בלתי חוקית על אדמות מדינה, בין השאר בסמוך לנחל קנה, ברוכין, אביתר – בשומרון, נחל שילה, עין סמיה, אדם, גוש אדומים – בבנימין, בבקעת הירדן, בגוש עציון ובהר חברון.

האירוע יתקיים ברחבי יו"ש ביום שני יא תמוז (21.6) בין השעות 16:30 ל 19:30. 

כתבות אחרונות
ימנים בטוויטר
Twitter feed is not available at the moment.
הבהרה בעניין זכויות יוצרים

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים.
השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים"
אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות אלינו באמצעות הדוא"ל: ‏‪[email protected]‬‏

תגובות

✎ תגובה באתר

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

✎ תגובה באמצעות פייסבוק