פייגלין: "הלוואי שבן גביר יכנס לכנסת, וסמוטריץ' ישאר בחוץ"

משה פייגלין. מתוך ויקיפדיה
יו"ר מפלגת 'זהות' וחבר הכנסת לשעבר משה פייגלין אומר כי איתמר בן גביר הוא האדם לו צריך להצביע בבחירות הקרובות • "מתחשק לי לרוץ איתו ולתקוע לכל הנפיחות הסרוגות סיכה בבלון"

לאחר שתקף את הסירוב של בצלאל סמוטריץ' לרוץ בבחירות יחד עם עוצמה יהודית, וקיווה בשביל מפלגת הציונות הדתית שלא תעבור את אחוז החסימה, יו"ר מפלגת מפלגת 'זהות' וחבר הכנסת לשעבר, משה פייגלין, אומר כי צריך ללכת ולהצביע לאיתמר בן גביר ולמפלגת עוצמה יהודית.

הבוקר (חמישי) אמר משה פייגלין בתכנית הרדיו של יותם זמרי ונעם פתחי בגלי ישראל כי הוא יצביע לעוצמה יהודית אם יתרחש התרחיש ותחבור למפלגת הציונות הדתית בראשות סמוטריץ'.

עוד אמר פייגלין במהלך הראיון במהלך הראיון כי האדם היחיד שפיו וליבו שווים וראוי להצביע בשבילו, הוא איתמר בן גביר יושב ראש עוצמה יהודית. פייגלין אף אמר כי אם עוצמה יהודית תתאחד עם מפלגת הציונות הדתית של סמוטריץ' הוא יצביע לה.

מוקדם יותר בבוקר שיתף פייגלין פוסט בפיסבוק בו כתב: "סמוטריץ' לא רוצה את איתמר בן גביר. צריך מיקרוסקופ אלקטרוני כדי למצוא את ההבדל האידאולוגי ביניהם.
מתחשק לי סתם ככה בשביל השעשוע לרוץ יחד עם בן גביר ולתקוע לכל הנפיחות הסרוגות הללו סיכה בבלון".
וסיים ואמר: "הלוואי שהן גביר יכנס לכנסת, וסמוטריץ' ישאר בחוץ.

כזכור מפלגת 'זהות' התמודדה בבחירות לכנסת ה-21 וגרפה כ-118,000 קולות שהם כ-2.7 אחוז. אך בחרה שלא להתמודד במערכת הבחירות הנוכחית מחשש לאיבוד קולות.

כתבות אחרונות
ימנים בטוויטר
Twitter feed is not available at the moment.
הבהרה בעניין זכויות יוצרים

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים.
השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים"
אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות אלינו באמצעות הדוא"ל: ‏‪[email protected]‬‏

תגובות

✎ תגובה באתר

Subscribe
Notify of
1 תגובה
Oldest
Newest
Inline Feedbacks
View all comments
ישראל קרמר
3 years ago

איבוד קולות של איחוד מפלגת הציונות הדתית והבית היהודי יעלה האת השמאל לשלטון. לכן חובה שייכנסו לכנסת וכך גם עוצמה יהודית נועם אך רק איחוד אמתי של ארבעת מפלגות הציונות הדתית יחד יכניס אותם לכנסת. דמי צמדי המפלגות לא עוברות אחוז החסימה.
במצב הנוכחי גם סמוטריץ' וגם בן גביר לא נכנסים.

Last edited 3 years ago by ישראל קרמר

✎ תגובה באמצעות פייסבוק