עשרות פעילי ימין הפגינו מול השגרירות האמריקנית: "לא לתכנית המאה"

עשרות פעילי עוצמה יהודית וחוזרים להר הפגינו הערב (חמישי) מול השגרירות האמריקאית בירושלים, נגד תכנית המאה של הנשיא טראמפ, אשר על פיה תקום מדינה פלסטינית ב-70% משטחי יהודה ושומרון.

הפעילים הניפו שלטים בשפה האנגלית: "No to a Palestinian state", "The bible says the land of israel belongs to the people of israel" (לא למדינה פלסטינית, התנ"ך קובע כי ארץ ישראל שייכת לעם ישראל").

ברוך מרזל מראשי עוצמה יהודית, אמר במהלך ההפגנה כי "תכנית המאה היא המשך ישיר של אוסלו. נתניהו לא למד כלום! הוא המשיך את אוסלו בחברון, ועכשיו הוא ממשיך לשלב הסופי בהסכם אוסלו- הקמת מדינה פלסטינית למחבלים, חלוקת ירושליים, והקמת גטאות ליהודים בלב ארץ ישראל, סיכון כל המקומות הקדושים וסיכון של מליוני יהודים בארץ ישראל. חייבים לעצור את נתניהו!

טראמפ, אל תלך עם הפוליטיקה בישראל, תלך עם התנ"ך! ארץ ישראל שייכת רק לעם ישראל, ואף שעל מארץ ישראל אסור למסור, ובטח ובטח שלא הקמת מדינת טרור לפלסטינים!".

צילום: אלנתן אמיתי

יו"ר ארגון להב"ה, ומראשי עוצמה יהודית, בנצי גופשטיין שנכח באירוע, אמר במהלך ההפגנה: "הגענו לכאן הערב כדי להכריז גם בפני האמריקאים: ארץ ישראל שייכת רק לעם ישראל. ביהודה ושומרון אין מקום לאויבי ישראל, ובטח שלא למדינת אויב".

ברוך מרזל מסר לחדשות ימנים:

מתנועת חוזרים להר נמסר: "כחלק מההזיה שנקראת תכנית המאה, שמבקשת למסור שטחים מארץ ישראל לערבים, אנו שומעים לאחרונה דיווחים על כך שממשלת ישראל נושאת ונותנת גם על הר הבית עם מדינות ערביות. הגענו לכאן כדי לומר בצורה ברורה: לא יקום ולא יהיה. הר הבית וארץ ישראל כולה שייכים לעם ישראל בלבד".

כתבות אחרונות
ימנים בטוויטר
Twitter feed is not available at the moment.
הבהרה בעניין זכויות יוצרים

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים.
השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים"
אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות אלינו באמצעות הדוא"ל: ‏‪[email protected]‬‏

תגובות

✎ תגובה באתר

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

✎ תגובה באמצעות פייסבוק