עוצמה יהודית: לבדוק האם התאונה הלילה בכביש 443 היא פיגוע

משפחת רימל. צילום: באדיבות המשפחה

מפלגת עוצמה יהודית פונה הבוקר (ראשון) למשטרת ישראל וקוראים לה לחקור את התאונה הקטלנית בה נהרגה ציפי רימל וביתה הפעוטה נעם רחל, ולבדוק האם מדובר בפיגוע על רקע לאומני. לדברי המפלגה, מאז שעות הבוקר מגיעים אליהם עדויות מאנשים שונים שנכחו במקום שמצביעים על כך שהנהג הפוגע, בן המגזר הערבי, נסע במהירות גבוהה ובכוונה לא עצר למרות האור האדום ברמזור והמכוניות שהמתינו בצומת.

בעוצמה יהודית אומרים "אנו קוראים למשטרה לחקור לעומק את מניעיו של הנהג הפוגע ולבחון האם היו לא מניעים לאומניים בנהיגתו הפרועה והאם היו לו כוונות לנצל את ההזדמנות של הרכבים שחיכו בצומת לאור ירוק על מנת להרוג יהודים". כמו כן, עו"ד איתמר בן גביר, מראשי עוצמה יהודית, צייץ בחשבון הטוויטר שלו על הנושא וכתב כי "זו לא "תאונה". זה נראה כמו רצח!"

הפנייה מגיע לאחר שהלילה התרחשה תאונת דרכים קטלנית אשר בה נהרגו, כמאמור, ציפי רימל וביתה בת השלוש שבועות בלבד, נעם רחל. התאונה התרחשה על כביש 443 סמוך לצומת גבעת זאב כאשר מספר רכבים חיכו בצומת לאור ירוק ברמזור שיאפשר את המשך נסיעתם, כשלפתע הגיע רכב שנסע במהירות גבוה המשוערת ב180-200 קמ"ש, פגע ברכבים, וגרם לתאונת שרשרת. בתאונה נפצעו גם בעלה של ציפי, אפרים רימל ובנם איתי, תשובי הישוב נווה צוף שבבנימין.

הלוויית האם ובתה הפעוטה תצא בשעה 14:00 מרחבת בית הכנסת בישוב נוה צוף, לבית העלמין ביישוב.

כתבות אחרונות
ימנים בטוויטר
Twitter feed is not available at the moment.
הבהרה בעניין זכויות יוצרים

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים.
השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים"
אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות אלינו באמצעות הדוא"ל: ‏‪[email protected]‬‏

תגובות

✎ תגובה באתר

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

✎ תגובה באמצעות פייסבוק