סמוטריץ': "בנט זה עוד מפלגת אווירה. המצב שלהם הרבה יותר מסוכן מהמצב שלנו"

צילום: קובי גדעון, לע"מ
יו"ר מפלגת הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' התראיין לכתבת הפוליטית של מקור ראשון עטרה גרמן במסגרת ועידת הנדל"ן הלאומית של העיתון. בראיון, שהתקיים בגוש עציון, התייחס סמוטריץ ל"ימינה": "כבר ראינו איך מפלגת אווירה יכולה להיות גבוהה בסקרים ואז להתרסק"

יו"ר מפלגת הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' התראיין היום לכתבת הפוליטית של מקור ראשון עטרה גרמן במסגרת וועידת הנדל"ן הלאומית של העיתון.

במהלך הראיון, שהתקיים בגוש עציון, נשאל סמוטריץ' האם מפלגתו תפרוש מהמרוץ לכנסת במידה שלקראת הבחירות היא לא תעבור את אחוז החסימה והשיב "אני לא מבין את השאלה, חבל לעסוק בספקולציות. יש לנו מאה אחוז הצלחה סטטיסטית במעבר אחוז החסימה מקום המדינה ועד היום. אנחנו בכלל לא במרחב הסכנה, הציונות הדתית עוברת בגדול".

על נפתלי בנט אמר סמוטריץ': "בנט זה עוד מפלגת אווירה. המצב שלהם הרבה יותר מסוכן מהמצב שלנו, למרות הסקרים המחמיאים שפעם אחר פעם מתבררים כחסרי משמעות ברגע האמת. כבר ראינו איך מפלגת אווירה יכולה להיות גבוהה בסקרים ואז להתרסק".

על גדעון סער: "הלוואי שסער יבוא לממשלת ימין של נתניהו, אבל אני שומע אותו אומר רק לא ביבי והולך וחותם אצל אופירה וברקו על התחייבויות מגוחכות. הוא בהחלט שותף לגיטימי, הוא איש ימין שלצערי הרב חותר להקמת ממשלה עם השמאל. בואו נפסיק לטשטש מושגים. אין דבר כזה ממשלה עם השמאל, זו ממשלת שמאל. תראו מה קרה בממשלה האחרונה – תראו מה עשה ניסנקורן בתיק המשפטים, תראו מה עשה גנץ כשטרפד לנו את הסדרת ההתיישבות הצעירה".

על השאלה מדוע מיהר להכריז שהוא תומך בנתניהו כראש הממשלה לאחר שהשמיע עליו ביקורות רבות אמר סמוטריץ': "נתניהו רחוק מלהיות מנהיג הימין האולטימטיבי. אבל בפוליטיקה בוחרים בין חלופות. היום המפה מתבהרת, זה או שהולכים לממשלת ימין עם כל מפלגות המחנה הלאומי או ממשלת שמאל. העובדה שכרגע לנתניהו אין חלופות, כי אף אחד לא מוכן לשבת איתו, והוא תלוי בנו, כן תאפשר לנו הפעם ליישם מדיניות ימין על מלא. בוודאי שנתניהו הרבה יותר טוב מהחלופות האחרות של ממשלה עם השמאל".

על ריבונות תחת ממשל ביידן אמר: "חלום הריבונות יכול לקרות תחת ממשל ביידן, גם אם לא באופן מלא, בוודאי באזורים כמו בקעת הירדן שיש עליהם קונצנזוס . אנחנו חייבים לדחוף לשם. אבל עוד לפני הריבונות הרשמית יש המון צעדים של ריבונות דה פקטו. אחד הדברים שאני הולך להתעקש עליהם כתנאי לכניסה לממשלה זה לפרק את המנהל האזרחי ולהכפיף את ההתיישבות למשרדי הממשלה".

כתבות אחרונות
ימנים בטוויטר
Twitter feed is not available at the moment.
הבהרה בעניין זכויות יוצרים

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים.
השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים"
אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות אלינו באמצעות הדוא"ל: ‏‪[email protected]‬‏

תגובות

✎ תגובה באתר

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

✎ תגובה באמצעות פייסבוק