סדום • התיק נגד השוטרים המעורבים בהרג אהוביה ז"ל צפוי להיסגר, הנערים יואשמו

זירת האירוע בה נהרג אהוביה סנדק ז"ל
לפי גורם המעורה בחקירה, הסיבה היא משום שלטענתם אי אפשר לדעת מה גרם לתאונה • הפרקליטות הודיעה כי תגיש כתבי אישום כנגד הנערים שנפצעו כתוצאה מניגוח הרכב

הבוקר (ראשון) פורסם ב'הארץ' כי לפי גורמים המעורים בחקירה, התיק כנגד שוטרי ימ"ר ש"י אשר ניגחו את רכבו של אהוביה סנדק ז"ל, ייסגר. הסיבה: אי אפשר לדעת מה גרם לתאונה שהביאה למותו של אהוביה.

נזכיר כי לפני כחודש התבצע מרדף משטרתי אחר רכב בו נסעו אהוביה סנדק ז"ל וארבעת חבריו כשלטענת המשטרה הנערים זרקו אבנים על ערבים, דיווח שלא מוכר לצה"ל ולמד"א. רכב סמוי של בלשי ימ"ר ש"י שהיה באזור יצא למרדף וניגח את הרכב של אהוביה ז"ל.

בזמן שאהוביה דימם למוות, בלשי הימ"ר היכו את שאר חבריו הפצועים ואזקו אותם. לטענת החובש שטיפל בפצועים, שוטרי ימ"ר ש"י שעל פי החשד גרמו לתאונה, הפריעו ולא סייעו להעניק טיפול רפואי לנערים הפצועים. בנוסף, נחשף בחדשות 13 כי שוטרי הימ"ר סירבו לבקשתם של חיילים בעלי הכשרה רפואית לסייע בטיפול בפצועים.

אהוביה סנדק ז"ל

צוות החקירה המשותף למח"ש והמשטרה, ככל הנראה יקבל את גרסת השוטרים בה לטענתם הסיבה להתהפכות הרכב נגרמה משום ש"רכב הנערים מנע מרכב המשטרה לעקוף אותם". לפני כשבועיים פרסמנו כי לפי חוקר תאונות במשך 30 שנה במשטרה, רכב הבלשים הוא שסטה ונגח את רכב הנערים.

זוהי איננה הגרסה היחידה של השוטרים, ובהודעת הדוברות שהוציאה המשטרה מיד לאחר האירוע, כלל לא הוזכר הניגוח ורק לאחר שנחשפו תמונות אשר מוכיחות שאכן היה ניגוח, הודתה המשטרה בדבר. טיוח?

צילום: חדשות ימנים

לפני כשבוע הודיעה הפרקליטות שבכוונתה להגיש כתבי אישום כנגד חבריו של אהוביה שהיו עמו ברכב, החמור מתוכם – המתה בקלות דעת.

לצד זאת, המחאה על הרג אהוביה ז"ל נמשכת. המזרקה בכיכר פריז וגם המזרקה בכיכר ספרא בירושלים נצבעו הבוקר באדום. לצד המזרקות הוצבו שלטים של אהוביה סנדק ז"ל עם הכיתוב "לסגור את ימר שי".

מארגני המחאה מארגנים מחאה גדולה בצמתים ביום שלישי הקרוב של 100 הפגנות בצמתים בכל רחבי הארץ, זאת בעקבות יום ה-30 למותו.

כתבות אחרונות
ימנים בטוויטר
Twitter feed is not available at the moment.
הבהרה בעניין זכויות יוצרים

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים.
השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים"
אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות אלינו באמצעות הדוא"ל: ‏‪[email protected]‬‏

תגובות

✎ תגובה באתר

Subscribe
Notify of
1 תגובה
Oldest
Newest
Inline Feedbacks
View all comments
רוני
3 years ago

משטרע ימח שמם
הי"ד של הנער ויעביר ממשלת זדון מן הארץ

✎ תגובה באמצעות פייסבוק