נתניהו תוקף את לפיד: "מוביל ומעודד את ההפגנות האנרכיסטיות והפרועות"

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד. צילום: שמוליק גרוסמן, דוברות הכנסת

משטרת ישראל עצרה אמש לחקירה גבר כבן 31 לאחר שהגיע סמוך למשרד רה"מ בירושלים, והתבטא באיומים נגד רה"מ ורעייתו. בחיפוש שערכו השוטרים איתרו אקדח פלסטיק ו-2 סכינים. מעצרו של החשוד הוארך לפני זמן קצר בבית משפט השלום עד לתאריך 2.8.20. היום יגיש רה"מ בנימין נתניהו תלונה במשטרה נגד איום ההסתה, שקורא לרצוח אותו ״עם כדור בראש״.

איום ההסתה נגד רה"מ.

לפני שעות כתב נתניהו בחשבון הטוויטר שלו: "החקירה לגבי האירוע בתל אביב בעיצומה. אני מצפה מהמשטרה להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם האחראים. אין מקום לאלימות מכל סיבה שהיא. באותה מידה אין מקום להסתה ולאיומים ברצח – המפורשים והמרומזים – נגדי ונגד בני משפחתי, כולל האיום המביש בצליבה היום בתל אביב".

"‏לצערי, כששוטר הוכה קשות על ידי מפגינים מול מעון ראש הממשלה ונזקק לניתוח, או כשאיומים ברצח מתפרסמים נגדי ונגד משפחתי מדי יום – לרבות אתמול כשנעצר ליד משרדי אדם שאיים לרצוח אותי וברשותו סכינים – התקשורת ואישי ציבור רבים בוחרים להתעלם מכך" כתב נתניהו.

 

ההפגנות נגד נתניהו מול בית רה"מ. צילום: חדשות ימנים

‏נתניהו הוסיף וקרא ליאיר לפיד לגנות את ההסתה: "ואחד מהם, יאיר לפיד, בדומה לאהוד ברק, אף מעודד קבוצות של אנרכיסטים שמטרתן הפרת הסדר הציבורי וערעור יסודות החברה הישראלית. אני מצפה מכולם לאמת מידה אחידה: לגנות אלימות באשר היא והסתה באשר היא".

יו"ר האופוזיציה לפיד הגיב לנתניהו:

httpss://twitter.com/yairlapid/status/1288422221032165376?s=19

רה"מ תקף את יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד: "באותו הזמן לא רק שיאיר לפיד לא מגנה את ההסתה שמשתוללת, הוא אף מתגאה בכך שהוא מוביל ומעודד את ההפגנות האנרכיסטיות והפרועות. כשמדובר בהסתה נגד ראש ממשלה מהימין – התקשורת ואישי הציבור מתעלמים".

כתבות אחרונות
ימנים בטוויטר
Twitter feed is not available at the moment.
הבהרה בעניין זכויות יוצרים

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים.
השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים"
אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות אלינו באמצעות הדוא"ל: ‏‪[email protected]‬‏

תגובות

✎ תגובה באתר

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

✎ תגובה באמצעות פייסבוק