נמשכת משמרת המחאה מול אסתר חיות: "פה זה לא איראן – חיות תתפטרי!"

צילום: אם תרצו

עצרת מחאה גדולה התקיימה היום (שישי) מול ביתה של נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות בשכונת צהלה בתל אביב.

עצרת המחאה שהובלה ע"י תנועת "אם תרצו" וארגונים נוספים יחד עם עשרות מתושבי דרום תל אביב, מחתה על השחיתות של שופטי העליון, ביניהם הנשיאה השופטת חיות והשופט מני מזוז, וכן על התערבותו של בית המשפט בנעשה ברשות המחוקקת והמבצעת תוך דריסת אזרחי ישראל .

עשרות המוחים תהו על השתיקה של חיות ומערכת המשפט לנוכח אוסף ניגודי העניינים של נשיאת בית המשפט העליון, אסתר חיות וקראו לה להתפטר מתפקידה. המוחים הזכירו את כל ניגודי העניינים של הנשיאה חיות, הפנייה של בעלי דין לגישור אצל חברה שלה, השופטת ענת ברון, קידום העוזרת שלה, לשעבר, לתפקיד שופטת, קבלה להתמחות בלשכתה של בת של השופט מני מזוז ועוד.

במסגרת המחאה, חולקו מאות פליירים לשכניה של חיות כדי שיתהו על התמהגותה ודרכיה של שכנתם.

בין הקריאות שהושמעו: "גונבים לנו את הדמוקרטיה, "העם הוא הריבון", "בגץ שודדים את הדמוקרטיה", "אסתר חיות תתפטרי" ו- "גם ליהודים יש זכויות אדם."

יהודה שרבאני, רכז השטח של תנועת "אם תרצו" שהיה בהפגנה אמר כי: "שופטי בג"ץ פועלים באופן גלוי כגוף פוליטי המבקש לעצב את מדיניות ישראל במקום נבחרי הציבור שלה. גישתם של השופטים, בראשותה של אסתר חיות הנגועה בניגודי עניינים מסוכנים, רומסת את שלטון החוק ומסכנת את עתידה של הדמוקרטיה."

שפי פז, ממובילות המחאה של תושבי דרום תל אביב אמרה: "כמידי יום שישי חזרנו גם היום לשאול את אסתר חיות למה היא משתפת פעולה עם תעמולת השקרים של ארגוני הסיוע ובני חסותם המסתננים. אנו תוהים למה היא משתפת פעולה עם הרודן האריתראי אפוורקי ומספקת לו תזרים שוטף של מזומנים או למה היא בוחרת פעם אחר פעם לחמול על גנבי גבול ולהתאכזר לאזרחי ישראל.

אסתר, את לא מידתית, לא חוקתית ולא מוסרית תעזבי אותנו לנפשנו."

צילום: אם תרצו

שפי פז מראשי החזית לשחרור דרום תל אביב אמרה במחאה:

"יש מערכת משפט רקובה ורעה. שופט השלום יאיר דלוגין סבור שיש להעניש אותי על הביקורת נגד בג״צ ולמנוע ממני פיצוי על הוצאת לשון הרע. כאילו לא די שבג״צ שדד אותי מזהותי, שייכותי וביטחוני האישי, עכשיו הוא גזל ממני את שמי הטוב ושדד אותי מכספי. כי ביקורת חריפה על בג״צ שווה הרבה כסף. ומי יודע מה עוד.

אז זו התשובה שלי. אני אחזור שוב ושוב ואפגין מול הפיראטים בגלימות, הנוקמים והנוטרים, השופטים במשוא פנים, המעדיפים בכל עת את זכויות הפוגע על פני זכויות הנפגע."

בקי עינת מתל אביב אמרה כי: "אנחנו נמצאים במצב קיצון בו השופטים שכחו שהם לא נבחרי ציבור. בית המשפט כופה עלינו את דעתו בכל אורחות החיים. אנחנו נצא כל הזמן ונפגין נגד בג"ץ עד שיהיו שינויים ברורים. שופטי בג"ץ הם שודדים לאור יום. באנו להזכיר לאסתר חיות שהעם הוא הריבון- לא היא."

 

קרדיט צילום: תנועת אם תרצו

כתבות אחרונות
ימנים בטוויטר
Twitter feed is not available at the moment.
הבהרה בעניין זכויות יוצרים

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים.
השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים"
אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות אלינו באמצעות הדוא"ל: ‏‪[email protected]‬‏

תגובות

✎ תגובה באתר

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

✎ תגובה באמצעות פייסבוק