ניצחון סוחף לנתניהו בפריימריז לראשות הליכוד

מיד עם פרסום התוצאות של הקלפיות הראשונות בליכוד לכולם היה ברור: נתניהו גבר על סער, וכנראה בפר ניכר. במהלך הלילה, סמוך לשעה אחת לפנות בוקר, התקבלו התוצאות הסופיות והתמונה המלאה התבהרה. נתניהו זכה ל72.5 אחוזים ואילו סער הסתפק ב27.5 אחוז בלבד.

ניתוח של הקלפיות מעלה כי נתניהו ניצח ב-99 קלפיות מתוך 106 קלפיות שהיו פזורות בכל רחבי הארץ. עוד עולה מהנתונים כי בפריפריה וביהודה ושומרון תמכו בגדול בנתניהו וככל שהתקרבו למרכז הארץ ולאזור תל אביב, התמיכה בסער גברה.

במהלך יום ההצבעה הגיעו תלונות רבות מצד מתפקדי ליכוד שלא יכלו להצביע מכיוון שהקלפי שלהם נמצאת במרחק גדול ממקום מגוריהם, וזאת לאחר החלטה שהתקבלה שכל אחד יצביע אך ורק בקלפי שבה הוא רשום. בעקבות כך, ובעקבות מזג האוויר הסוער, אחוזי ההצבעה היו 49% בלבד.

לאחר פרסום התוצאות ברך גדעון סער את נתניהו וכתב בדף הפייסבוק שלו: "‏מברך את ראש הממשלה על נצחונו בפריימריז. חברי ואני עומדים מאחוריו במערכה למען הצלחת הליכוד בבחירות. ההתמודדות היתה חשובה מאין כמותה לליכוד ולאופיו הדמוקרטי".

"אני שלם לחלוטין עם החלטתי להתמודד. זו היתה ההחלטה הנכונה. מי שלא מוכן לקחת סיכון למען הדרך בה הוא מאמין – לעולם לא ינצח" הוסיף סער.

ח"כ קטי שטרית שתמכה בסער, כתבה: "אני מברכת את רה"מ בנימין נתניהו על ניצחונו המזהיר. תוצאות הבחירות הן הבעת אמון מוחלטת בנתניהו ובדרכו. עתה, כשסיימנו את הבחירות לראשות התנועה, כולנו מאוחדים תחת הנהגתו של בנימין נתניהו. היעד הבא – בשני במרץ שומרים על שלטון הימין בהנהגת נתניהו".

ח"כ ציפי חוטבלי הגיבה גם היא לניצחונו של נתניהו וכתבה: "ברכות לראש הממשלה נתניהו על הניצחון בפריירמיז. מתפקדי הליכוד אמרו לך הערב תודה על המנהיגות שהובילה את מדינת ישראל להישגים היסטוריים חסרי תקדים. ניצחת בהתיישבות, ניצחת בפריפריה, ניצחת בירושלים. עכשיו עם הרוח הזאת לנצחון ענק בבחירות ב 2.3".

ח״כ ניר ברקת כתב: "ברכות לראש הממשלה בנימין נתניהו, על הנצחון המוחץ והבעת האמון הגדולה. אני מודה לכל חברי הליכוד שיצאו להצביע במזג אוויר סוער ובלב חם ואוהב, והוכיחו שהליכוד בחר בטובת המדינה ובנאמנות לראש הממשלה שהביא את מדינת ישראל להישגים יוצאי דופן".

"כעת כשהפריימריז מאחורינו, אני קורא לך גדעון סער – תצטרף אלינו למערכה האמיתית של נצחון הליכוד בבחירות והקמת ממשלת ימין בראשות בנימין נתניהו" הוסיף ברקת.

לאחר פרסום התוצאות התקשר השר אריה דרעי לנתניהו וברך אותו גם הוא על הניצחון: "ברכות חמות לך, ראש הממשלה בנימין נתניהו, על היבחרך לראשות הליכוד ומועמדו לראשות הממשלה. כשותף לדרך, אני שמח על הבעת האמון הגדולה שקיבלת הערב מציבור גדול. נשמור על גוש הימין ונקים בעזרת ה׳ ממשלת ימין חזקה שתשמור על הצביון היהודי של המדינה".

כתבות אחרונות
ימנים בטוויטר
Twitter feed is not available at the moment.
הבהרה בעניין זכויות יוצרים

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים.
השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים"
אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות אלינו באמצעות הדוא"ל: ‏‪[email protected]‬‏

תגובות

✎ תגובה באתר

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

✎ תגובה באמצעות פייסבוק