מפלגת נעם: נדרוש הקמת מטה ממשלתי לגילוי ונטרול השפעות זרות על מדינת ישראל

איתמר בן גביר ואבי מעוז
יו"ר מפלגת נעם אבי מעוז מפרסם הבוקר כי המפלגה תדרוש במו"מ הקואליציוני את הקמתו של מטה ממשלתי (מג"ן הע"ם) אשר מטרתו "למנוע מגורמים זרים אנטי-ישראליים לחדור למערכות הציבוריות במדינת ישראל ולהשפיע על התודעה, לשנות ערכים ולפגוע בחוסן הלאומי"

מפלגת נעם מפרסמת הבוקר (חמישי) בדפי הפייסבוק והטוויטר של המפלגה, כי בכוונתם לדרוש במהלך המו"מ הקואליציוני את הקמתו של מטה ממשלתי בשם מג"ן הע"ם, אשר יחייב את משרדי הממשלה השונים, וכלל הגופים הממשלתיים לפעול ע"פ עקרונות חוק הלאום. לצורך כך, בכוונת מפלגת נעם לדרוש את הקמתו של מטה אשר יפעל לגילוי ונטרול השפעות זרות על מדינת ישראל. בנוסף צויין בהודעת המפלגה, שנמסרה בשם יו"ר המפלגה אבי מעוז, אשר יושבע כחבר כנסת בשבוע הבא, כי הם ימליצו יחד עם רשימת הציונות הדתית לנשיא המדינה על בנימין נתניהו.

בהודעה שפורסמה נכתב: "ביום שני הקרוב נמליץ לנשיא המדינה, יחד עם רשימת הציונות הדתית, להטיל את מלאכת הרכבת הממשלה על בנימין נתניהו. במסגרת המו"מ להקמת הממשלה תדרוש נעם שתתקבל החלטת ממשלה המחייבת גופים ממשלתיים לפעול ע"פ עקרונות חוק הלאום.

לצורך מימוש החלטה זאת תדרוש נעם הקמת מטה ממשלתי חדש (כדוגמת מטה הדיור) בשם "מג"ן הע"ם" (מטה גילוי ונטרול השפעות זרות על מדינת ישראל) שמטרתו למנוע מגורמים זרים אנטי-ישראליים לחדור למערכות הציבוריות במדינת ישראל ולהשפיע על התודעה, לשנות ערכים ולפגוע בחוסן הלאומי. מטה זה יהיה הסמכות הממשלתית הבלעדית המנחה ומבקרת מימוש החלטה זו במוסדות המדינה ובדגש על משרדי החינוך, המשפטים וצה"ל." נכתב.

עוד הוסיפו בהודעת מפלגת נעם כי "נעם תפעל גם, להחזיר למדינתנו את הצביון היהודי שבשנים האחרונות הלך ונשחק, על ידי הפסקת המיזמים הממשלתיים הפועלים בשבת, שמירת המעמד האישי היהודי על ידי הכפפת מערך הגיור לרבנות הראשית בלבד, ועוד. נעם תדרוש לתקן את החלטת הממשלה מס' 2331 המחייבת את מוסדות המדינה לפעול בהתאם להחלטה 1325 של האו"ם, ותפעל לקבלת החלטת ממשלה המחייבת את מערכת הביטחון להחזיר את ערך הניצחון כערך מרכזי של צה"ל, בחינוך המפקדים, בהכשרה הפיקודית ובשיקולי בניית הכח הצבאי וכח האדם."

נציין כי בידי מפלגת נעם, תוכנית מפורטת ומוסדרת, להקמתו של המטה הממשלתי, אשר תוצג במהלך המו"מ.

כתבות אחרונות
ימנים בטוויטר
Twitter feed is not available at the moment.
הבהרה בעניין זכויות יוצרים

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים.
השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים"
אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות אלינו באמצעות הדוא"ל: ‏‪[email protected]‬‏

תגובות

✎ תגובה באתר

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

✎ תגובה באמצעות פייסבוק