מנכ"ל עוצמה יהודית בראיון ל'חדשות ימנים': "ממשלה איתנו תהיה ימין אמיתי"

יצחק וסרלאוף | צילום: דוברות עוצמה יהודית
חמישה ימים לבחירות: כשהזירה הפוליטית נראית מסובכת מאי פעם ובלתי ניתנת להכרעה יצאנו לראיין את יצחק וסרלאוף מנכ"ל עוצמה יהודית, ומועמד רשימת הציונות הדתית לכנסת, כדי לשאול אותו פעם אחת ולתמיד את השאלות שכולנו רצינו לשאול

יצחק וסרלאוף (28) מנכ"ל עוצמה יהודית ומתמודד ברשימת הציונות הדתית לכנסת, נולד וגדל בעיר העתיקה בירושלים.

בהמשך השנים, למד בישיבת 'עוז ואמונה' בדרום ת"א, אותה ייסד הרב אחיעד אטינגר הי"ד שנרצח בפיגוע בצומת אריאל בשנת 2018. לאחר הרצח, לקח על עצמו וסרלאוף משימה להמשיך את מפעל חייו של הרב אטינגר והחליט להקים את 'עמותת אחיעד' לזכרו, אשר עוזרת לקשישים יהודים ומשפחות במצוקה בדרום תל אביב.

מה יהיה התנאי שלכם לכניסה לממשלה בראשות הליכוד?

"אנו מקווים להיות ה-61 של נתניהו, במקרה כזה הכל ייראה אחרת. אנחנו נדרוש לתקן את מערכת המשפט, אנחנו נדרוש ביטחון לתושבי הנגב והגליל, ויש עוד הרבה תיקונים נדרשים. אני לא רוצה להגיד לך שזה הקו האדום או הקו הירוק אבל ברור לכולם שממשלה איתנו תהיה ימין אמיתי ושנתניהו יצטרך לקיים את מה שהוא הבטיח יום לפני הבחירות".

עוצמה יהודית
"אנו מקווים להיות ה-61 של נתניהו ובמקרה כזה הכל יראה אחרת". יצחק וסרלאוף יחד עם יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר |צילום: עמנואל גרסטל

עוצמה יהודית תתמוך בממשלה מנופחת בתיקים כמו הממשלה הנוכחית?

"עוצמה יהודית תתמוך בממשלה אפקטיבית שתדאג לאזרחי ישראל. אנחנו רוצים ממשלה אפקטיבית, לא בזבזנית, ממשלה שאכפת לה, ושדואגת לאזרחי ישראל ולא דואגת רק לחלק ג'ובים וכיסאות.

אנחנו לא שם, הדבר האחרון שמעניין אותנו זה הכיסא. זה חשוב, זה חשוב בשביל להשפיע, אנחנו רוצים להגיע לכנסת כדי להשפיע, כדי לקבל תפקיד ראוי, אבל אנחנו אומרים שיחד עם הרצון להשפיע, אנחנו רוצים ממשלה אפקטיבית שתתפקד למען אזרחי ישראל ולא ממשלה מסורבלת ומבוזבזת".

להכריז מצב חירום

את הראיון ערכנו במטה עוצמה יהודית בלב מרכז העיר ירושלים. לאורך הראיון היה ניתן להבחין כי ההכנות במטה לקראת הבחירות בכוננות שיא. יצחק יושב לו על כיסא מולי ועונה לשאלות, פרצופו מחייך ומקרין רוגע ונעימות.

"הצגנו תכנית מצויינת לטיפול במסתננים ובהגירה הבלתי חוקית".  יצחק וסרלאוף עם שפי פז ודורון אברהמי פעילי המחאה בדרום ת"א

לאחר שנים של הפקרה האם אתה חושב שהממשלה הבאה תתמוך בתכנית שלכם לטיפול במסתננים ובהגירה הבלתי חוקית?

"בצלאל סמוטריץ' הציג תכנית שאני עברתי עליה, תכנית מצויינת. אני באופן אישי מנהל עמותה בדרום תל אביב.
אני מכיר את התופעה מקרוב, אנחנו רואים את המצב הזוועתי שם, אני מקבל פניות מאנשים מסכנים שסובלים, שנמצאים בתוך הציוויליזציה האריתראית בנווה שאנן וחווים דברים מאוד לא נעימים.

זו בעיה בסדר גודל לאומי, אנחנו צריכים להכריז על מצב חירום לאומי בעניין הזה, ולטפל בבעיה מהשורש, והטיפול בבעיה מהשורש הוא לעשות את הכל כדי להוציא את המסתננים ממדינת ישראל, לשם אנחנו חותרים, זה הפיתרון שאנחנו מציעים, זה הפתרון שיפסיק את הסבל של תושבי דרום תל אביב לפני שנמצא את עצמנו על הגבול תרתי משמע של מדינת כל אזרחיה".

עו"ד איתמר בן גביר ויצחק וסרלאוף. צילום: עמנואל גרסטל

עוצמה יהודית תפעל בכנסת הקרובה למען העסקים הקטנים שנפגעו בקורונה?

"איתמר בן גביר הוא עו"ד עצמאי והוא מכיר את ההרגשה שהקורונה פוגעת לך בעסק, הוא יודע מה זה שצריך לשלם מיסים גבוהים וביטוח לאומי, אני בטוח שהעצמאים ושהעסקים הקטנים לנגד עיניו, וגם בעניין הזה הכנו תכנית מפורטת לטיפול ולמתן מענה לעסקים הקטנים שנפגעו בקורונה, אם זה במענקים ואם זה בתמיכות ובלתת להם גב שלא ייקרסו ולתת להם את כל מה שהם צריכים ולהוריד כמה שיותר חסמים ובירוקרטיות כדי שיעמדו על הרגליים.
אנחנו מקווים שהקורונה מתקרבת לסיומה וצריך להחזיק חזק ובעז"ה נעבור את זה יחד!".

מה אתם בעוצמה יהודית תעשו בכדי למנוע בחירות חמישיות במידה ונגיע לתרחיש כזה?

"אנחנו מאמינים, מקווים ומעריכים גם שאנחנו נהיה הגרוש של הלירה לממשלת 61, ממשלה של לפחות 61 מנדטים, ותקום פה ממשלת ימין על מלא.
והדבר הזה יביא אותנו סוף סוף ליציבות. אין דבר שעם ישראל צריך כרגע יותר מיציבות מדינית, כלכלית, ביטחונית, עם ממשלה ימנית טובה ובריאה למען עם ישראל שתשרת אותנו, ואנחנו מאמינים שלא יהיו בחירות חמישיות, שאנחנו לא שם, אבל זה תלוי בכך שייתנו לנו את הכוח כדי להיכנס לכנסת ולהקים ממשלת ימין חזקה ובאמת כל ממשלת הימין תלויה בכוח שיהיה ל'ציונות הדתית'".

כתבות אחרונות
ימנים בטוויטר
Twitter feed is not available at the moment.
הבהרה בעניין זכויות יוצרים

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים.
השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים"
אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות אלינו באמצעות הדוא"ל: ‏‪[email protected]‬‏

תגובות

✎ תגובה באתר

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

✎ תגובה באמצעות פייסבוק