מחר: תחילת משפטו של יו"ר ארגון להב"ה בנצי גופשטיין | עו"ד בן גביר: "נהפוך את כתב האישום לכתב אישום נגד הפרקליטות"

עו"ד איתמר בן גביר. צילום: דוברות עוצמה יהודית

בבית משפט השלום בירושלים יחל מחר (שני) בשעה 9:30 משפטו של יו"ר ארגון להב"ה, בנצי גופשטיין. גופשטיין מואשם בעבירה של הסתה לטרור, כאשר הראיות המפורטות נגדו בכתב האישום מתבססות בעיקרן על ציטוטים מראיונות שונים שהעניק לאורך השנים לכלי התקשורת. כך למשל מואשם גופשטיין על דברים שאמר לפני 7 שנים בראיון לאברי גלעד בתכנית "חוצה את הקווים" ששודרה בערוץ 2, וכן על דברים שאמר במהדורה המרכזית של אותו ערוץ, גם הם, לפני כ-7 שנים.

גופשטיין עצמו מוסר: "יש כאן רדיפה מכוונת של הפרקליטות, בהנחיית התנועה הרפורמית, נגדי ונגד ארגון להב"ה, על דברים ישנים מלפני שנים, ועל מה? על התבטאויות בתקשורת. אני חושב שהגיע הזמן שבפרקליטות יפנימו שבמדינה דמוקרטית מותר לדבר גם אם הדברים שנאמרים, לעיתים לא מוצאים חן בעיני כמה פקידים בצלאח א-דין. מה שבטוח הוא שמלחמה בהתבוללות היא אינה גזענות".

פרקליטו של גופשטיין, עו"ד איתמר בן גביר, אומר כי: "גופשטיין הוא דרייפוס של ימינו. בזמן שחברים בכנסת ישראל מהרשימה המשותפת מצהירים חדשות לבקרים על תמיכתם בטרור, גופשטיין מואשם על התבטאויות ישנות וזניחות בכלי התקשורת. נהפוך את כתב האישום הזה לכתב אישום נגד הפרקליטות".

בנוסף, הגיש בן גביר בקשה לבית המשפט לחקור את אנשי התנועה הרפורמית, בעקבות הדלפות מתוככי בית המשפט שהגיעו אליהם: בתנועה הרפורמית הגישו לבית המשפט בקשה להיות צד בתיק, אולם בית המשפט דחה את בקשתם. אך למרות זאת, אל ידיה של התנועה הרפורמית הגיעו מסמכים משפטיים מהתיק, שעל פי דין, אסור היה לה להחזיק.

כתבות אחרונות
ימנים בטוויטר
Twitter feed is not available at the moment.
הבהרה בעניין זכויות יוצרים

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים.
השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים"
אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות אלינו באמצעות הדוא"ל: ‏‪[email protected]‬‏

תגובות

✎ תגובה באתר

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

✎ תגובה באמצעות פייסבוק