מחאה נגד שר החוץ הגרמני: "תפסיק לממן פה את רצח היהודים הבא"

צילום: אם תרצו

משמרת מחאה נגד שר החוץ הגרמני התקיימה היום (רביעי) מחוץ למשרד החוץ בירושלים עת נפגש השר גבי אשכנזי עם מקבילו מגרמניה.
במחאה שאורגנה על ידי תנועת "אם תרצו" יחד עם פורום "בוחרים בחיים" של המשפחות השכולות ופורום נכי צה"ל למען ביטחון ישראל, הושמעה זעקה נגד התערבותה של ממשלת גרמניה במדיניותה של מדינת ישראל.

במסגרת המחאה הועמדו עשרות בובות "נחום- תקום" המדמות את עשרות ארגוני הדה לגיטמציה בישראת המומונים על ידי ממשלת גרמניה ופועלים כעושי דבריה וחותרים תחת ריבונות ישראל.

במחאה הונפו בנוסף כרזות בגרמנית , אנגלית ועברית עליהן נכתב:

ובעברית:
"גרמניה: אל תתערבי בענייניה של ישראל", "גרמניה: הפסיקי להתערב בענייני הפנים של ישראל", "הפסיקו לממן ארגונים שתומכים במחבלים", "הפסיקו לממן ארגונים פוליטיים קיצוניים בישראל", "גרמניה לא תחליט בשבילנו",
"הפסיקו לחתור תחת ריבונות ישראל" וכן- " יחסים דיפלומטיים, כן. חתרנות פוליטית, לא."

מתן פלג יו"ר תנועת "אם תרצו" שמובילה את המאבק במעורבות הממשלות הזרות בנעשה בישראל אמר: "ממשלת גרמניה חצתה את הגבול הלגיטימי המתקיים בין מדינות דמוקרטיות ועל ראש ממשלת ישראל להעמידה במקום. לא רק שגרמניה מממנת ארגוני שמאל קיצוני ישראליים במיליוני אירו בשנה, כולל ארגונים המגנים על מחבלים ובני משפחותיהם בבתי משפט וארגונים הפועלים במוסדות הבינלאומיים נגד המדינה. כעת ארגוני התעמולה שהיא מממנת בתוך המדינה גם מובילים את המאבק הפוליטי הפנימי נגד החלת הריבונות הישראלית בשטחי יו"ש ובקעת הירדן. מדובר בחתרנות מדינית מובהקת ואסור לשום מדינה מתוקנת לקבל כזה דבר. מדינת ישראל אינה רפובליקת בננות. היא אחת המדינות הנאורות, החופשיות והדמוקרטיות ביותר בעולם היום ויש לכבדה ביתר שאת.

בנוסף, אנו קוראים לשר החוץ אשכנזי לדרוש הבהרות ממקבילו הגרמני על תזמון המחאה במוצ"ש האחרון בתל אביב נגד החלת הריבונות, שבין מארגניה בלטו 8 ארגונים ישראלים הפועלים במימון ממשלתי גרמני לבין ביקורו בארץ."

הרצל ומירב חג'אג' הוריה של סגן שיר מראשי פורום "בוחרים בחיים" של המשפחות השכולות אשר הובילו יחד עם תנועת "אם תרצו" את המכתב לשר הגרמני: "אנו המשפחות השכולות פוגשים את עורכי הדין של המוקד להגנת הפרט הממומנים ע"י גרמניה בבתי המשפט הישראליים כאשר אנו מבקשים להרוס את בתי המחבלים שרצחו את ילדינו. כך ממשלת גרמניה מונעת הרתעה אפקטיבית שמונעת את הפיגוע הבא. הגיע הזמן שלאחר 70 שנה מאז השואה גרמניה תפסיק לממן פה את רצח היהודים הבא. היא מסייעת דה פקטו לרצח יהודים גם בימים אלה. אנו קוראים לשר החוץ אשכנזי לבקש הבהרות ממקבילו הגרמני. תמו הימים בהם יהודים נשחטים."

כתבות אחרונות
ימנים בטוויטר
Twitter feed is not available at the moment.
הבהרה בעניין זכויות יוצרים

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים.
השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים"
אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות אלינו באמצעות הדוא"ל: ‏‪[email protected]‬‏

תגובות

✎ תגובה באתר

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

✎ תגובה באמצעות פייסבוק