למעלה מ-100 מחבלים ערבים ביצעו לינץ' בחקלאים יהודים בשומרון: "פיגוע לכל דבר ועניין"

היום (ראשון) עלו מעל מאה מחבלים לגבעה החדשה סמוך לאל מתן שמורון וביצעו לינץ ביהודים במקום. דווח כי ישנם 4 פצועים קל עד בינוני שפונו לבית החולים מאיר בכפר סבא. עקב סכנת חיים, נורו מספר מחבלים ערבים, מתוכם כמה במצב קל ואילו אחד במצב קשה.

 

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון: "מדובר בחקלאים שהותקפו עי למעלה מ 100 פורעים ערבים שהגיעו מכיוון בידיה. הותקפו במוטות באבנים ובסלעים. אלמלא התושייה של אחד החקלאים שהשתמש בנשקו על מנת להגן על חייו ועל חיי חבריו היה מתבצע חלילה לינץ נוראי. ושבעה חקלאים היו נרצחים בדם קר.

אני מצפה ממשטרת ישראל להתייחס אליהם כמו אל גיבורים שהגנו על חייהם. לפתוח בהליכים מיידיים כנגד אותם מחבלים שניסו לבצע לינץ ולרצוח 7 חקלאים לאור היום. הרשות הפלסטינית מנסה להשתלט על שטחי c בצורה עבריינית ואלימה והיום בצורה טרוריסטית וחבלנית.

צריך להתייחס לאירוע הזה כפי שהוא, כנסיון לינץ כפיגוע לכל דבר ועניין. אני מחזק את ידי החקלאים ומגבה אותם גיבוי מלא. הם נהגו כפי שצריך, בין במעשה החקלאות שלהם ובוודאי בכך שהגנו על חייהם. כך מצופה מאזרח במדינה נורמטיבית".

סגנית יו״ר הכנסת, ח״כ שרן השכל גם הגיבה על המקרה הנורא: "חקלאי ששומר על אדמתו ומגן על חייו צריך לקבל צל״ש ולא להעצר. רק לפני חודש היה מקרה חמור של טרור חקלאי בבקעת הירדן במהלכו נעקרו כרמים, לפני כן מקרה בו נעקרו עצי תמר. החקלאים נשארים לבד ללא הגנה או תמיכה של המשטרה.

הטרור החקלאי פגע בנגב, בצפון, במרכז וביהודה ושומרון, חובתנו לאפשר להם להגן על עצמם. אני קוראת למשטרה להגן על החקלאות הישראלית ולחקור את המקרה לעומק"

כתבות אחרונות
ימנים בטוויטר
Twitter feed is not available at the moment.
הבהרה בעניין זכויות יוצרים

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים.
השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים"
אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות אלינו באמצעות הדוא"ל: ‏‪[email protected]‬‏

תגובות

✎ תגובה באתר

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

✎ תגובה באמצעות פייסבוק