לאחר מחדל המשטרה – השב"כ מפרסם: "תאונת הדרכים" הייתה פיגוע

לפני עשרה חודשים ניסו שני צעירים ערבים ממזרח ירושלים לבצע פיגוע דריסה כנגד יהודים בשדרות ירושלים.

חרף התעקשותם של הנוכחים באירוע שמדובר בנסיון פיגוע ממניע לאומני טענה המשטרה שמדובר בתאונת דרכים. תכתובות רבות שניהל עו"ד חיים בלייכר ממחלקת נפגעי העבירה בחוננו עם גורמים במשטרה ועם השר לביטחון פנים לא הזיזו את המשטרה מעמדתה העיקשת. כך גם העובדה שבזירה נמצאה סכין שבה תכננו המחבלים להמשיך את מסע הרצח.

אלא שהיום פורסם שבעקבות מידע שהתקבל בשב"כ אודות שני החשודים באירוע חזר האירוע לחקירה והתברר כפי שטענו הנפגעים ועו"ד בלייכר שמדובר היה אכן בפיגוע דריסה שאך בנס לא קיפח את חייהם.

מעצרם של החשודים הוארך תחת צו איסור פרסום בפני בית משפט השלום והיום (ראשון) הגישה הפרקליטות נגדם הצהרת תובע שבמסגרתה הוארך מעצרם עד ל-9 בינואר, לשם הגשת כתב האישום נגדם.

עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו אשר ייצג את הנפגעים בפיגוע, מוסר "אנו שמחים ומברכים שבסופו של דבר נתפסו המחבלים. עם זאת, צריך לזכור כי מדובר במחדל ענק, כאשר שני מחבלים שוחררו לחופשי מיד לאחר הפיגוע, וזאת למרות הפצרות חוזרות ונשות שלנו לרבות הצגת עדים וראיות שלא משתמעים לשני פנים. גם לאחר הצגת העדים והראיות המשטרה חקרה עדה אחת בלבד בחקירה מאולצת שלא היה בה ניסיון להביא לחקר האמת".

כתבות אחרונות
ימנים בטוויטר
Twitter feed is not available at the moment.
הבהרה בעניין זכויות יוצרים

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים.
השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים"
אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות אלינו באמצעות הדוא"ל: ‏‪[email protected]‬‏

תגובות

✎ תגובה באתר

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

✎ תגובה באמצעות פייסבוק