ישי ריבו, גד אלבז ושמואל בהופעה לכבוד גיבורי 7 באוקטובר אמש

ישי ריבו, גד אלבז ושמואל בהופעה לכבוד גיבורי 7 באוקטובר

אמש (ב) התקיימה ההופעה המסורתית של איחוד הצלה בחול המועד סוכות בבניני האומה בירושלים בהשתתפות למעלה מ-3,000 איש.

האמנים ישי ריבו, גד אלבז ושמואל סחפו את הקהל בקונצרט מרגש ומיוחד אשר חלקים נרחבים בו הוקדשו לחיילים למתנדבים אשר פעלו בשביעי לאוקטובר תוך סיכון חייהם.

בערב המיוחד גוייסו 1000 ערכות מצילות חיים עבור מתנדבי איחוד הצלה בקו העימות בדרום ובצפון
לאורך האירוע. כמו כן הוצגו סיפוריהם של מתנדבי איחוד הצלה שהצילו חיים בדרום ב-7 באוקטובר באמצעות סרטונים ועדויות חיות על הבמה. בעדויות אלו נחשף הקהל לאומץ והמסירות של המתנדבים בתקופה לא פשוטה זו.

ישי ריבו אשר פתח את הערב בהופעה עוצמתית, שכבשה את הקהל שיתף את מחשבותיו על משמעות האירוע, וציין, "מתנדבי איחוד הצלה נמצאים בשליחות לאורך כל השנה להציל אנשים אחרים. זו זכות גדולה לקחת חלק באירוע כזה כדי לאפשר להם להמשיך ולהציל עוד אנשים".

בהמשך עלה הזמר שמואל עם סט אנרגטי מקפיץ כיאה לחול המועד סוכות, בסיום אמר,"מתנדבי איחוד הצלה נותנים כל כך הרבה במהלך השנה ברגעים שאנחנו הכי צריכים עזרה. רציתי להחזיר את מה שיכולתי לארגון הזה שכל כך חשוב לעם היהודי ומחוצה לו".

גד אלבז אשר סיים את הערב בהופעה מחשמלת, אמר בסיום ההופעה, "להופיע באיחוד הצלה יומיים לפני שמחת תורה, יום שמסמל כעת שילוב של חושך ואור, הוא משמעותי ביותר. זו זכות ענקית לקחת חלק באירוע שבמהלכו כל כך הרבה יהודים מרחבי העולם יכולים להרגיש מה עשו מתנדבי הארגון באותו יום".

בקונצרט הופיע גם הופעה מרגשת המסתערב מ', חייל מילואים ביחידה של כוחות מיוחדים שהתפרסם לאחר ה-7 באוקטובר עם שיר שפרסם ברשתות החברתיות עם פנים מוסתרות כדי להגן על זהותו. העיבוד הלבבי שלו עורר הדים עמוקים בקרב הקהל.

בסיכומו של האירוע גויסו בהצלחה כספים משמעותיים עבור ציוד מגן למתנדבים.
נשיא ומייסד איחוד הצלה אלי ביר הביע את הערכתו לכל המשתתפים ואמר, "תודה שהייתם כאן הערב ועל תמיכתכם הגדולה. הנוכחות שלכם מראה שגם בזמנים קשים נוכל למצוא כוח באחדות. בואו נמשיך לעמוד יחד למען החיילים שלנו, המתנדבים שלנו והקהילה שלנו".

משנה למנכ"ל איחוד הצלה אלי פולק אשר מנהל את קיום המופע המיוחד מדי שנה, ציין, "קיום ההופעה המסורתית למען איחוד הצלה בשנה זו לווה בתחושות לא פשוטות עקב המצב אך יחד עם זאת היה לנו ברור כי קיומו של האירוע יוסיף עוד הצלת חיים. אני רוצה להודות לידידי איחוד הצלה מהארץ ומהעולם אשר השתתפו באירוע ולקחו חלק ברכישת ציוד נוסף מציל חיים עבוד מתנדבי איחוד הצלה.

(קרדיט צילום: איחוד הצלה)

תגובות

תגובה באתר

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

תגובה באמצעות פייסבוק

כתבות אחרונות:
הבהרה בעניין זכויות יוצרים:

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים.
השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים"
אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות אלינו באמצעות הדוא"ל: ‏‪[email protected]‬‏

דיווח על פריט