ימ"ר ת"א לארוסתו של אהוביה ז"ל: "הוא היה קמצן, רע לב וערס"

אהוביה סנדק ז"ל וארוסתו שלהבת
ארוסתו של אהוביה סנדק ז"ל הגיעה למשטרה בסיום השבעה לקחת את התפילין של אהוביה ומצאה עצמה 3 שעות בחקירה במהלך החקירה כינו אותה "שקרנית, פושעת, חוצפנית", זילזלו וקיללו את אהוביה ז"ל ושאלו אותה שאלות רגישות על הקשר עם אהוביה

שלהבת גולדשטיין, ארוסתו של אהוביה סנדק ז"ל שנהרג בידי שוטרים בבנימין, הגיעה בסיום השבעה לימ"ר ת"א לקחת את התפילין של אהוביה ז"ל לבקשת המשפחה. השוטרים ללא הודעה מראש הכניסו אותה לחקירה שערכה 3 שעות, חייבו אותה לכבות את מכשיר הפלאפון והטיחו בה מילים קשות.

"רציתי לקחת התפילין של אהוביה, ראש המועצה של גוש עציון שלמה נאמן, תיאם לנו הגעה לתחנת ימ"ר ת"א להגיע ולקחת התפילין, שלחו לי מספר של מפקד בימ"ר ת"א – צחי. תיאמתי איתו והגעתי לתחנה". תיארה שלהבת את שעברה.

"שהגעתי לתחנה, פתאום אומרים לי "אנחנו צריכים ממך עדות קטנה ואחרי זה ניתן לך את התפילין" לא הבנתי מה קורה, ביקשו ממני את הטלפון הנייד שלי, לא הסכמתי לתת, הם הכריחו אותו לכבות אותו. ואז חקרו אותי במשך 3 שעות".

שלהבת המשיכה ותיארה "במהלך כל החקירה צועקים עלי, ושואלים שאלות אישיות – ממתי אתם מכירים? כמה הייתם נפגשים? מה היתה מהות הקשר ועוד. אמרתי להם, סליחה מה זה קשור, מה זה עניינכם.

הם התחילו לתקוף אותי "את מתנהגת כמו פושעת, חוצפנית" החוקר אסי אמר לי את שקרנית, והיו עוד הרבה אמירות קשות, ואז גם אמרו לי על אהוביה דברים שהוא רע לב, קמצן, ערס ועוד דברים, ממש זילזלו בי ובו. בסוף הוציאו אותי החוצה ולא הסכימו לתת התפילין, רק לאחר זמן, הסכימו לתת לי. חוויה ממש קשה ולא נעימה."

עו"ד עדי קידר מארגון חוננו מסר "בימים האחרונים ישנה עליית מדרגה מציקה מאוד בחקירת המשטרה. אם עד כה המשטרה עסקה בטיוח ובאהדה ברורה לטובת השוטרים הפוגעים, כעת המשטרה מתחילה להכפיש את אהוביה ז"ל, ואת כל הסובבים אותו לרבות ארוסתו, משפחתו וחבריו. בדרך הזו מנסים השוטרים והחוקרים להתעלל ולהתעמר, מדובר בתופעה מסוכנת שמלמדת עוד על עוד נדבך בחקירה הלא אוביקטית הזאת שצריכה להיפסק".

כתבות אחרונות
ימנים בטוויטר
Twitter feed is not available at the moment.
הבהרה בעניין זכויות יוצרים

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים.
השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים"
אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות אלינו באמצעות הדוא"ל: ‏‪[email protected]‬‏

תגובות

✎ תגובה באתר

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

✎ תגובה באמצעות פייסבוק