טרור לאומיני: 5 ערבים הואשמו באונס נערה בעלת צרכים מיוחדים

אזיקים אזוק אזיק עצור מעצר
צילום: דוברות המשטרה
כנגד חמישה ערבים תושבי הכפרים הסמוכים לכרמיאל יוגש הבוקר כתב אישום חמור לאחר שעל פי החשד ביצעו אונס קבוצתי בנערה בת 17 בעלת צרכים מיוחדים

כנגד 5 חשודים ערבים בשנות ה-20 לחייהם, תושבי הכפרים באזור כרמיאל יוגש הבוקר כתב אישום חמור ובקשה למעצר עד תום ההליכים באמצעות פרקליטות חיפה.

ביום רביעי (3.3.21) בשעות הצהרים התקבל דיווח במשטרת ישראל אודות היעדרותה של נערה בת 17 בעלת צרכים מיוחדים מביתה. בעבור כמה שעות, בעוד השוטרים מחפשים אחרי הנערה, התקבל דיווח מבני משפחתה כי הנערה חזרה הביתה בשלום.

הנערה הגיעה לתחנת המשטרה מלווה באחותה הגדולה לצורך מתן עדות, ומיד הובן כי אין מדובר בסתם היעדרות. במהלך תחקור התברר כי זמן קצר לפני היעדרותה הנערה התכתבה עם ערבי במשחק רשת PUBG, ובמהלך ההתכתבות הציע לה הצעיר הערבי להיפגש ובהמשך הגיע לכוון ביתה, אסף אותה, פגש את חבריו, ואז הותקפה הנערה מינית על ידי חבריו הערבים.

חוקרת ילדים מיוחדת הוזמנה להמשך חקירת הנערה וחוקרי המשטרה פתחו בחקירה נרחבת על מנת לאתר את המעורבים. בני משפחתה של הנערה כלל לא ידעו שבתם נפלה קורבן לפגיעה מינית והעובדה התגלתה להם רק במהלך מתן העדות של הנערה בתחנת המשטרה.

החקירה העלתה כי לנערה נגרמו חבלות של ממש והיא נזקקה לטיפול רפואי כתוצאה ממעשיהם האלימים והאכזריים של חמשת החשודים. הנערה הובילה את חוקרי המשטרה לזירת האירוע החמור ותיארה בפניהם את מה שעברה במשך שעות. חוקרי המשטרה ואנשי הזיהוי הפלילי אספו מהזירה ממצאים רבים כולל ממצאים פורנזיים.

במהלך ביצוע פעולות חקירה רבות ומגוונות, תוך שימוש במגוון אמצעים טכנולוגיים, הצליחו החוקרים להגיע לזהותם של 5 חשודים ערבים במעשה ולאסוף ראיות נגדם בביצוע עבירות המיוחסות להם.

מעצרם של החשודים הערבים הוארך בבית המשפט מעת לעת והיום יוגש כנגדם כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים באשמת אונס ובעבירות נוספות.

יו"ר ארגון להב"ה בנצי גופשטיין מסר בתגובה לאונס: "עד שמדינת ישראל תפסיק לעצום עיניים ותכיר בעובדה שהפגיעות המיניות היומיומיות בבנות שלנו בידי ערבים הן טרור לכל דבר ועניין, ותילחם בהן כמו שנלחמים בטרור – מכת המדינה הזו רק תלך ותתגבר. הגיע הזמן להכרית את הטרור הלאומיני מישראל ולשים סוף להפקרת הבנות שלנו".

כתבות אחרונות
ימנים בטוויטר
Twitter feed is not available at the moment.
הבהרה בעניין זכויות יוצרים

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים.
השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים"
אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות אלינו באמצעות הדוא"ל: ‏‪[email protected]‬‏

תגובות

✎ תגובה באתר

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

✎ תגובה באמצעות פייסבוק