חשיפה: הדלפות מהמינהל האזרחי לביטחון המסכל הפלסטיני

עיר דוד ערבי
צילום: חדשות ימנים
ארגון 'עד כאן' חושף בפרק נוסף בחדשות 13 כיצד פקידי מינהל אזרחי מדלפים מידע לביטחון המסכל הפלסטיני, ומונעים מיהודים לרכוש קרקעות מערבים ביו"ש

החומרים פורסמו ע"י ראש דסק הערבים בחדשות 13 צבי יחזקאלי. ע"פ התחקיר הביטחון המסכל הפלסטיני, באמצעות פקידי מינהל אזרחי, העובדים ברישום מקרקעין באיו"ש, חלקם בכירים מאד, פועל לסכל עסקעות מקרקעין של רכישת קרקעות בידי יהודים ביו"ש באמצעות דליפת מידע, כבר בשלבי ברור ראשוניים של סטטוס הקרקעות במינהל האזרחי. לאחר קבלת המידע, פועל הביטחון המסכל הפלסטיני למנוע כל אפשרות של עסקה, לעיתים בעינויים אשר במספר מקרים אף הסתיימו במותם של בעלי הקרקעות או המתווכים.

ארכיון. צילום: חדשות ימנים

בנוסף נחשף כי באחד מהמקרים, בעת חקירת משטרה, נכחו נציגים של הביטחון המסכל, אשר הורו לנחקר מתי לענות לחוקרי משטרת ישראל ומתי לשתוק בחקירה.

החשיפה מגיעה בהמשך לחשיפת 'עד כאן', אשר על פיה האיחוד האירופי פועל יחד עם הרשות הפלסטינית בכדי להקים מדינה פלסטינית, כולל בנייה והשתלטות על שטחי C בניגוד להסכמי אוסלו וללא אישור מדינת ישראל. מדובר בתכניות סודרות ובמימון של עשרות מיליוני יורו. החומרים נחשפו, באמצעות מסתערבים שהפעיל 'עד כאן' שהצליחו לשים ידהם על התוכניות השונות. לפי עד כאן, עד היום השקיע האיחוד האירופי כ-65 מיליון יורו בהשתלטות על הקרקעות ביהודה ושומרון.

גלעד אך מנכ"ל עד כאן מסר "יש כאן תנועת מלקחיים, שמטרתה הוצאת היהודים משטחי יהודה ושומרון והקמתה של מדינה פלסטינית. מחד פועלת הרש"פ יחד עם האיחוד האירופי לחנוק את היישוביים היהודים ביו"ש ולהשתלט בצורה מסודרת על כל שטחי c, ומנגד

הרשות הפלסטינית כל אפשרות של רכישת קרקעות בידי יהודים, באמצעות פקידי מינהל אזרחי, פקידים אשר מקבלים משכורת ממדינת ישראל.

מדובר באבסורד, המדינה חייבת להחליט – החלטתם להיפרד משטחי יו"ש? תעשו את זה בצורה מסודרת, אל תתנו לפקידים ולאיחוד האירופי, מתחת אפם של המדינה ושל הציבור הישראלי לעשות זאת. אני מצפה מהדרג המדיני להתערבות מיידית, לתיקון המחדלים ולתת פתרון מידי למצב ההזוי שהתחקירים שלנו חשפו.
סוגיית המקרקעין ביו"ש חייבת לצאת מהמינהל האזרחי ולעבור לגוף יעודי מקצועי". הוסיף אך.

כתבות אחרונות
ימנים בטוויטר
Twitter feed is not available at the moment.
הבהרה בעניין זכויות יוצרים

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים.
השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים"
אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות אלינו באמצעות הדוא"ל: ‏‪[email protected]‬‏

תגובות

✎ תגובה באתר

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

✎ תגובה באמצעות פייסבוק