ח"כ בן גביר הגיש תלונה פלילית נגד פייסבוק

פייסבוק
ח"כ איתמר בן גביר הגיש תלונה במשטרה נגד מנכ"לית פייסבוק בישראל, עדי תאני סופר וג'ורדנה קוטלר, בגין האזנות סתר הנחשבת לעבירת פשע חמורה

ביום רביעי האחרון נחסמו חשבונות של כ-30 פעילי עוצמה יהודית ותומכי המפלגה, ובהם החשבונות של בנצי גופשטיין, יו"ר ארגון להב"ה, ושל איילה בן גביר, רעייתו של יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר (מסיעת הציונות הדתית).

בעקבות חסימת חשבונות הווצאפ הגיש ח"כ איתמר בן גביר תלונה למחלקה לתפקידים מיוחדים במשטרה נגד מנכ"לית פייסבוק בישראל, עדי תאני סופר וג'ורדנה קוטלר מנהלת מדיניות פייסבוק ישראל.

בין היתר נכתב: "אני פונה אליך בבקשה דחופה לפתוח בהליכים נגד ראשי פייסבוק בישראל" כתב בן גביר, "בגין האזנות סתר להודעות פרטיות, במסגרת הפרסומים אודות חסימת חשבונות וואטספ של כ-30 אנשים בהם גם רעייתי, והשעיתם לצמיתות מרשת הוואטספ".

בן גביר הוסיף: "אין כאן מקום לפרט את חומרת הדברים וההתנהלות שלוחת הרסן אשר פוגעת בכל מרקם חייה של רעייתי, שהינה מורה ומתכתבת עם תלמידיה ברשת הוואטספ כחלק מעבודתה".

במכתבו ציין בן גביר: "לפי תגובת הוואטספ, הם למעשה האזינו לרעייתי האזנות סתר ועשו זאת לעוד 30 אנשים שלא כחוק. האזנה ללא הסכמה היא עבירה פלילית הטומנת בחובה עונש מאסר של עד 5 שנים, יתרה מזאת, נקבע בחוק כי האזנת סתר חלק גם על צפייה ללא רשות בהודעות והתכתבויות שאמורות להיות פרטיות, בנסיבות אלה אבקש להגיש תלונה ולחקור את השתיים, אשר מהוות נציגות של פייסבוק בישראל". סיים בן גביר.

כתבות אחרונות
ימנים בטוויטר
Twitter feed is not available at the moment.
הבהרה בעניין זכויות יוצרים

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים.
השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים"
אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות אלינו באמצעות הדוא"ל: ‏‪[email protected]‬‏

תגובות

✎ תגובה באתר

Subscribe
Notify of
1 תגובה
Oldest
Newest
Inline Feedbacks
View all comments
שמעיה משה
2 years ago

תוסיפו גם אותי…..
פייס חוסמת אותי כל יומיים בגלל השעה שלי היא בעד עם ישראל וארץ ישראל

Screenshot_2021-04-28-08-40-45-58.jpg

✎ תגובה באמצעות פייסבוק