‏השמאל הסוף ‏אנחנו מתקרבים לסופו של מחנה השמאל בישראל הניסיונות

‏השמאל – הסוף.

‏אנחנו מתקרבים לסופו של מחנה השמאל בישראל. הניסיונות ללכד את המחנה סביב אוסלו וההתנתקות, התיקים של ביבי, מתווה הגז, גיוס בחורי ישיבות, קרן הארנונה, ואפילו הרפורמה – לא צלחו. מה שהחזיק את המחנה עד כה היה "רק לא ביבי", וגם זה כעת מתפוצץ לשמאל ולערוציו בפרצוף.

‏הרק-לא-ביבי עיוור את קברניטי מחנה השמאל עד שעשו את הטעות הפטלית שבה הם אפשרו לקו הלא ענייני הזה להשפיע על המהלכים שלהם ועל הפרשנות שלהם למלחמה. התוצאה: קריסה מוחלטת של הערכות הפרשנים הצבאיים והמדיניים באולפנים סביב הכניסה לרפיח. כעת הם מנסים לברוח מזה כמו מאש, אבל הארכיון איננו משקר. הם ביזו את מקצוע הפרשנות הצבאית ואיבדו כל אמינות בעיני עם ישראל.

‏וחמור מזה: כפי שפליישמן אמר בצדק, הרק-לא-ביבי גם פגע בחטופים ובבני משפחותיהם. אם אנחנו זועמים על השמועות שהיה מי שהריץ בסרטוני הטיק טוק כאילו הצילו את חלק מהחטופים בסופ"ש, וגורמים בצה"ל דיברו אף על פתיחת חקירה כנגד אותו אדם שיצר אשליית שווא בקרב המשפחות – אז אנחנו גם צריכים לבוא בחשבון עם יושבי האולפנים שהפיצו אשליות שווא כאילו הולכת להיות עסקה בכל השנה האחרונה, למרות שהיה ברור שסינוואר לא מסכים אלא אם המלחמה תופסק. האם מישהו חשב לחקור את גם אותם מפיצי שמועות שווא באולפנים שפגעו במשפחות החטופים?

‏השמאל גמור ואין לו עתיד. מגמת המתפכחים במחנה הולכת וגוברת. הם צופים בפטריוטים, רואים מציאות אלטרנטיבית, שהוכיחה את עצמה עד כה, ומתחברים אליה. הם לא גלובליסטים ולא ווקיסטים, אלא יהודים ציונים טובים שאוהבים את עם ישראל ומאוד לא אוהבים מה שעושים ואומרים באולפנים של ההגמוניה הישנה שהולכת ודועכת.

‏העתיד של עם ישראל כולו הוא בחיבור מחדש לערכי הציונות הליברלית ולהיותנו המדינה היהודית היחידה בעולם.

תגובות

תגובה באתר

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

תגובה באמצעות פייסבוק

כתבות אחרונות:
הבהרה בעניין זכויות יוצרים:

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים.
השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים"
אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות אלינו באמצעות הדוא"ל: ‏‪[email protected]‬‏

דיווח על פריט