הפגנה מול בית אסתר חיות – "באישור בג"ץ"

צילום: אם תרצו

עצרת מחאה גדולה התקיימה הערב (שבת) מול ביתה נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות בתל אביב.

צילום: אם תרצו 

במחאה שאורגנה על ידי תנועת "אם תרצו" והחזית לשחרור דרום ת"א יחד עם ארגונים נוספים מהמחנה הלאומי ביקשו המוחים להשמיע את זעקתם מול דיקטטורת בג"ץ ושאר אנשי מערכת המשפט. בין הקריאות שהושמעו: "דין צהלה כדין רחביה", "גונבים לנו את הדמוקרטיה, "לא יהיה שיוויון-לא תלכו לישון", "העם הוא הריבון", " אתם בושה" וכן- "ברוכים הבאים לדיקטטורת איראן".

מאות המפגינים הגיעו להפגין גם השבוע החל מהשעה 23:00 בעקבות החלטת שופטי העליון להתיר את מחאת אנשי השמאל מול בית רוה"מ. המוחים הצטיידו בתופים, זמבורות וכמות כלי נגינה שלא הייתה מביישת רעש של מגרש כדורגל והכל בכפוף להיתר שניתן על ידי בג"ץ להפגנת האנרכיסטים בירושלים.

מתן פלג, יו"ר תנועת "אם תרצו" שהוביל את המחאה אמר: "שופטי בג"ץ פועלים באופן גלוי כגוף פוליטי המבקש לעצב את מדיניות ישראל במקום נבחרי הציבור שלה. גישתם של השופטים היא כי חוקי ישראל לרבות חוקי יסוד הם חומר בידי היוצר ולא מסגרת שעליהם לכבד, לשמר ולפסוק על פיהם. אם תושבי רחביה לא ישנו- כך יהיה גם לתושבי צהלה. הגיע הזמן שהנשיאה תתפטר לאלתר מתפקידה. די לדיקטטורה של בג"ץ".

צילום: אם תרצו

שפי פז ודורון אברהמי מהחזית לשחרור דרום תל אביב מסרו: "אנחנו לא באים ללטף את אסתר חיות. אנחנו באים להוציא עליה חמת זעם. אנחנו באים להילחם בהפיכה השיפוטית, שמתחילה בבית הדין למשמורת ומסתיימת בבג״צ. לא ניתן למערכת המשפט לקבוע את מדיניות ההגירה של ישראל ולא ניתן לה להחריב את מדינת הלאום.
תקשיבו לנו, שופטי בג״צ:
צֶדֶק צֶדֶק תִּרְדֹּף
לְמַעַן תִּחְיֶה
וְיָרַשְׁתָּ אֶת־הָאָרֶץ אֲשֶׁר ה' אֱלֹהֶיךָ
נֹתֵן לָךְ:"

לירן ברוך, יו"ר פורום נכי צה"ל למען ביטחון ישראל, שהגיע יחד עם נכי צה"ל נוספים מהפורום אמר כי: "נכי צה"ל רבים באו הערב כדי להגיד די לאכיפה הבררנית . אנחנו לוחמים שנפצעו למען הגנת המדינה, לא יכולים להישאר אדישים נוכח האכיפה הבררנית הבולטת וההתחשבות הבלתי נסבלת בזכויותיהם של מחבלים רוצחים ע"י בג"ץ. לא ייתכן שזכויותיהם יגברו על הזכות לחיים וביטחון".

כתבות אחרונות
ימנים בטוויטר
Twitter feed is not available at the moment.
הבהרה בעניין זכויות יוצרים

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים.
השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים"
אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות אלינו באמצעות הדוא"ל: ‏‪[email protected]‬‏

תגובות

✎ תגובה באתר

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

✎ תגובה באמצעות פייסבוק