הלילה: מעלה שי פונה שוב באלימות קשה – קבוצת נערים עוכבו לתחנת המשטרה

חלק מהנערים בתחנת המשטרה. צילום: עו"ד נתי רום
עו"ד נתי רום: "צר לי שבזמן שהטרור הערבי והבניה הערבית הבלתי חוקית משתוללים, בוחרת משטרת ישראל לפעול בכח נגד נקודת התיישבות חדשה"

כוחות גדולים של צבא ומג"ב הגיעו במהלך הלילה לנקודת ההתיישבות החדשה בבנימין – מעלה שי, לזכרו של שי אוחיון הי"ד שנרצח בפתח תקוה השבוע. הכוחות העירו את המתיישבים במקום, הרסו את מבנה המגורים החדש שהוקם במקום, ופינו את נקודת ההתיישבות.

הכוחות דחפו את העשרות ששהו במקום באלימות מאות מטרים עד לכביש סמוך שם העמיסו אותם על ספארון צבאי, הכוחות יחד עם המפונים יצאו בדרכים החוצות מספר כפרים ערבים באזור.

המתיישבים שפונו נלקחו לשער בנימין, שם הודיעו להם כי הם מעוכבים על הפרת שטח צבאי סגור. נציין כי הצו לא הוצג למתיישבים ולא נאמר להם כי ישנו צו עד להגעתם לתחנת המשטרה. לאחר זמן קצר שוחררו כל הנערים ללא חקירה. המתיישבים דיווחו על אלימות שוטרים קשה במהלך הפינוי. אחד מהנערים התלונן כי בסמוך לתחנת המשטרה חנק אותו שוטר מג"ב. נערים נוספים נחבלו במהלך הפינוי.

עו"ד נתי רום שהגיע לתחנת המשטרה מטעם ארגון חוננו מסר "הגעתי בשעת לילה מאוחרת לתחנת המשטרה בבנימין, פגשתי שם קבוצה גדולה של נערים שפונו בידי כוחות מג"ב מנקודת ההתיישבות החדשה מעלה שי. הנערים סה"כ ישנו במקום.

הנערים לא נחקרו בחשד לאף עבירה, ורק נאמר להם שיש שטח צבאי סגור על הנקודה, אציין כי לדבריהם לא הוצג צו שכזה בשום שלב של האירוע.

הנערים התלוננו על אלימות שוטרים חריגה במהלך הפינוי. צר לי שבזמן שהטרור הערבי והבניה הערבית הבלתי חוקית משתוללים, בוחרת משטרת ישראל לפעול בכח נגד נקודת התיישבות חדשה. בכוונתנו לפעול כנגד השוטרים האלימים." הוסיף רום.

כתבות אחרונות
ימנים בטוויטר
Twitter feed is not available at the moment.
הבהרה בעניין זכויות יוצרים

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים.
השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים"
אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות אלינו באמצעות הדוא"ל: ‏‪[email protected]‬‏

תגובות

✎ תגובה באתר

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

✎ תגובה באמצעות פייסבוק