הכתובת הייתה על הקיר: ההתעללות הקודמת של רוצח מרים פרץ

כחודש לאחר מותה של הנערה מרים פרץ, אשר נמצאה ללא רוח חיים בדירה בשכונה בבית צפא בירושלים, מתברר כעת שפרץ היא לא היהודייה הראשונה שנפגעה ממאג'ד עליאן, הנאשם במותה.

על פי מידע שהגיע לאחרונה למשפחתה של פרץ, לפני מספר שנים התחתן עליאן עם אישה יהודייה ולשניים נולדו שני ילדים. באותם השנים היו האישה והילדים נתונים תחת אלימות קשה מצידו של עליאן עד שהם הצליחו לברוח ממנו, וכעת הם גרים בחו"ל על מנת לשמור ממנו מרחק.

נזכיר כי לפני כחודש נמצאה פרץ, בת ה-17, בדירתו של עליאן ללא רוח חיים כאשר בגופה נמצאו כמויות גדולות של סמים. פרץ שהתה בשנים האחרונות במעון לנוער בסיכון לאחר שהידרדרה לשימוש בסמים. במשפחה מאשימים את שרותי הרווחה שלטענתם הפקירו את מרים ולא אכפו את הצווים שהורו להחזירה למוסד, מה שגרם לכך שהיא המשיכה להסתובב ברחובות ולהתחבר לערבים, דבר שהוביל למותה.

על פי כתב האישום, פרץ הגיעה לרכוש סמים בתל אביב, אל בשל גילה הצעיר המוכרים לא הסכימו למכור לה. בשל כך, פנתה פרץ לעליאן, תושב מזרח ירושלים בן 55, שירכוש עבורה את הסמים ונתנה לו כסף לשם כך. לאחר מכן לקח אותה עליאן לבית הוריו בירושלים מכיוון שלטענתו היא אמרה שאין לה היכן לישון. השניים עישנו ביחד ובשלב מסוים עליאן יצא מהבית וכשחזר פרץ כבר הייתה ללא רוח חיים. עליאן הואשם בעבירות של גרימת מוות בכוונה או באדישות והדחת קטינה לסמים מסוכנים.

בארגון להב"ה, שעזר למשפחתה של פרץ מול הרווחה וכן היה בקשר עם מרים, מציינים כי הם אינם מופתעים מהמידע החדש. לדברי הארגון, "יש לנו מידע על לא מעט מקרים בהם קשר של יהודיות עם בני מיעוטים הסתיים באילמות של בן הזוג כלפי היהודייה, ולאחר שהיא ברחה ממנו, הוא היה מוצא יהודייה חדשה ומתחיל להתעלל בה".

"אנו קוראים לרשויות הרווחה להתחיל להתייחס לנושא הזה בכובד ראש וביד קשה, וכן להשקיע משאבים וכסף במלחמה בהתבוללות ובנערות קשות יום שמסתובבות עם בני מיעוטים, על מנת למנוע את הרצח הבא" מוסיף בנצי גופשטיין, יו"ר ארגון להב"ה.

כתבות אחרונות
ימנים בטוויטר
Twitter feed is not available at the moment.
הבהרה בעניין זכויות יוצרים

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים.
השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים"
אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות אלינו באמצעות הדוא"ל: ‏‪[email protected]‬‏

תגובות

✎ תגובה באתר

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

✎ תגובה באמצעות פייסבוק