הח"כ מהבית היהודי סרב להצהיר למי יצביע

ח"כ מוטי יוגב מהבית היהודי התראיין הבוקר (רביעי) לתוכנית קלמן ליברמן בכאן רשת ב' והתייחס למתרחש בשבועות האחרונים בציונות הדתית. במהלך הראיון נשאל יוגב לאיזו מפלגה הוא מתכוון להצביע בבחירות הקרובות, אך יוגב סירב להכריז האם יצביע לימינה, שבסגרתה הוא נבחר לכהן בכנסת הנוכחית.

כזכור, בשבוע שעבר עם סגירת הרשימות לכנסת ה-23, גילה ח"כ יוגב כי הוא נדחק לעשירייה השנייה של מפלגת ימינה, למרות שברשימת הבית היהודי הוא ממוקם במקום השני. לאחר הגשת הרשימה, שנעשתה בדקה האחרונה, נאם יוגב בפני העיתונאים שהיו במשכן והודיע להם על כך שבכוונתו לפרוש מהרשימה ולבחון מחדש את צעדיו.

בראיון התייחס יוגב גם לנקודה הזאת וסיפר כי הוא לא מתכוון לפרוש מהרשימה, אבל גם לא יקח חלק בכלל בקמפיין."החלטתי שבנקודת הזמן הזאת לא אעשה שום שינוי ואת דרכי הציבורית אבחן בהמשך" אמר יוגב בראיון. בהתייחסותו ליו"ר מפלגתו, הרב רפי פרץ, אמר יוגב "טוב עשו סגני ראש הערים והנציגים המוניציפליים שקבעו את הזמן ולא באלמנט של הדחה, אבל מתוך הבנה שהוא אינו מתאים לעמוד בראש".

לדבריו של יוגב "צר לי מאוד שראש המפלגה, הרב פרץ, גילה לכל דרכו הפוליטית חוסר יושרה. והנה הגענו לשפל. כל חיי פעלתי לאיחוד כל הכוחות בציונות הדתית. מה שעמד לנגד עיניי היה לאחד את הבית היהודי עם האיחוד הלאומי. הדבר היחידי שעמד לנגד עיניו של הרב פרץ זה שימור מקומו עצמו".

כתבות אחרונות
ימנים בטוויטר
Twitter feed is not available at the moment.
הבהרה בעניין זכויות יוצרים

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים.
השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים"
אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות אלינו באמצעות הדוא"ל: ‏‪[email protected]‬‏

תגובות

✎ תגובה באתר

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

✎ תגובה באמצעות פייסבוק