הוריו של הרב אטינגר הי"ד: להרוס את ביתה החדש של משפחת המחבל

הרב אחיעד אטינגר הי"ד. צילום: ישיבת עוז ואמונה

יורם וכרמית אטינגר, הוריו של הרב אחיעד אטינגר הי"ד שנרצח בפיגוע ירי בצומת אריאל עם החייל גל קיידאן הי"ד לפני למעלה משנה, מבקשים מאלוף פיקוד המרכז תמיד ידעי להרוס את בית משפחת המחבל שנבנה לאחרונה. בית המחבל נהרס על ידי הצבא, אולם ארגון הפת"ח בנה עבור משפחתו בית חדש באותו הכפר, באמצעות כספי תרומות ותמיכה. עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו שלח בשמם את מכתב הפניה.

במכתב תואר כי לאחר הפיגוע הרסו כוחות הביטחון חלק מביתו של עומר אבו לילה, המחבל שביצע את הפיגוע. אולם, לאחרונה נחשף בתקשורת כי "הושלמה בניית בית פאר עבור משפחת המחבל.. באמצעות תרומות אשר מטרתן לתמוך בטרוריסטים ולעודד את מעשיהם". למכתב צורפה תמונה של הבית החדש, וילה גדולה ומרשימה, בעלת מרפסות ומחופה באבן.

הבית החדש. מתוך עמוד הפייסבוק של פת"ח בקלקיליה

עוד נכתב כי "בניית בית מפואר למחבל ולמשפחתו מהווה תמיכה מפורשת בטרור ועידוד לביצוע מעשים אלו. יתירה מזאת, בניית בית פאר עבור משפחות מחבלים שבתיהן נהרסו מעקרת מן השורש את יעילות הריסת בתי מחבלים כצעד הרתעתי המונע פיגועים. השלמה עם מציאות כזו שמה ל'לעג וקלס' את פעולות ההרתעה .. ויוצרת סיכון מוחשי ומידי לאזרחי ישראל".

עו"ד בלייכר ציין כי יש צורך חיוני וקיומי לשימוש בכלי הרתעה נגד ההסתה לטרור, האדרת הטרוריסטים ושבח מעשיהם. לדבריו, עצם בניית הבית החדש לשם האדרת הטרור מהווה עבירה על 'צו הוראת ביטחון', שבצידה עשר שנות מאסר.

"תמיכה מפורשת בטרור" עו"ד חיים בלייכר, צילום: חוננו

בסוף המכתב ביקש עו"ד בלייכר מאלוף פיקוד המרכז להוציא לאלתר צו המורה על הריסת מבנה הטרור שהוקם, וכן להורות על מעצר והעמדה לדין של השותפים לבנייה ולמימונה. "אנו מתריעים כי הימנעות וחידלון מול התמיכה בטרור תביא עלינו חרפה ופיגועים קשים עשרות מונים. כל אבן שנבנית בבית המחבל בלא תגובה ראויה של רשויות הביטחון, הינה אבן נוספת בבניית בתי קברות לחללי טרור נוספים, ל"ע".

עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו המייצג את הורי הרב אטינגר הי"ד כנפגעי עבירה מסר "הריסת בתים של טרוריסטים אינה רק כדי לסמן v. יש להילחם בטרור מלחמה ללא פשרות ובכלל זה הריסת מידית של מבנים אשר נועדו לעודד רצח ישראלים ומעצר מידי של המעודדים."

כתבות אחרונות
ימנים בטוויטר
Twitter feed is not available at the moment.
הבהרה בעניין זכויות יוצרים

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים.
השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים"
אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות אלינו באמצעות הדוא"ל: ‏‪[email protected]‬‏

תגובות

✎ תגובה באתר

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

✎ תגובה באמצעות פייסבוק