ההתנכלות לבן אוליאל ממשיכה: ברגע האחרון – שב"ס מנע ממשפחתו לבקרו

דומא
עמירם בן אוליאל. בבית המשפט
ברגע האחרון ביטל השב"ס את הביקור המשפחתי השבועי לו זכאי עמירם בן אוליאל, במהלכו היה אמור לפגוש את אשתו וביתו בת החמש.

שירות בתי הסוהר ביטל ברגע האחרון את הביקור השבועי לו זכאי עמירם בן אוליאל, במהלכו היה אמור לפגוש את אשתו אוריין ואת ביתו בת החמש.

אוריין וביתה היו אמורות לבקר ביום ג' את עמירם בכלא אשל, אולם שעות ספורות לפני הביקור הודיע שירות בתי הסוהר כי הביקור מבוטל. עמירם אינו זכאי להחזיק לשיחות טלפון או לשוחח עם קרוביו, וקשריו היחידים עם העולם שמחוץ לבית המעצר נובעים מאותם ביקורים שבועיים בני חצי שעה, בהם הוא זוכה לפגוש את אשתו וביתו בת החמש.

אוריין בן אוליאל. צילום: ארגון חוננו

כאמור, שב"ס החליט לבטל ברגע האחרון את הביקור שנקבע, היות ועמירם נשפט וגזר דינו כבר ניתן. כעת, טוענים בשב"ס, הוא זכאי לביקור פעם בחודש. נציין כי בן אוליאל נמצא בבידוד, לבד בתאו מזה כחמש שנים.

עו"ד איתמר בן גביר המסייע לעמירם בתנאי מעצרו מסר: "אין גבול לאטימות ולהתעללות בעמירם, פשוט בושה וחרפה שבמדינה שמעלה על נס את זכויות האזרח של מחבלים, של רוצחי תינוקות יהודים, של ארכי טרוריסטים שמבצעים פיגועים – מתאכזרים לעמירם. הגיע הזמן ששירות בתי הסוהר, המשטרה, בתי המשפט וממשלת ישראל יבינו שעמירם בן אוליאל זכאי לזכויות שוות, זכויות אדם, והגיע הזמן להתייחס אליו כמו אל בן אנוש".

בן גביר."הגיע הזמן שיתייחסו אל עמירם בתור בן אנוש" | צילום: דוברות עוצמה יהודית

נזכיר כי תחת הכותרת "נותנים תקוה לעמירם – שמים סוף לעלילה", יצאה אוריין יחד עם משפחת בן אוליאל, חברים, תומכים וארגון חוננו למבצע גיוס המונים לטובת ניהול הערעור של בן אוליאל בבימ"ש העליון לצורך הוכחת חפותו.

בסרטון מרגש שהוציאה אוריין יחד עם בתה, שנחשפת לראשונה, משחזרת אוריין את רגעי המעצר, תוקפת את בית המשפט, מספרת על הבידוד של בעלה, על העוולות בתיק, מכריזה על יציאה למאבק על חפותו של בעלה ועל גיוס צוות עו"ד בכירים לצורך הגשת ערעור לבימ"ש העליון.

בנוסף, התפרסם מכתב רבנים נרחב הכולל עשרות רבנים מבכירי הציונות הדתית ומכל קצוות הקשת, שקראו לתמוך בקמפיין הסיוע לעמירם וקבעו כי הרשעתו על בסיס הודאה שהוצאה בעינויים היא מעשה פסול וכי היה די בכך בכדי לשחררו. בין הרבנים: הרב דב ליאור, הרב חיים דרוקמן, הרב מאיר מזוז, הרב צבי טאו, הרב אליקים לבנון, הרב שמואל אליהו, הרב שמחה שטטנר ועשרות רבנים נוספים מכל גווני הציונות הדתית.

מכתב הרבנים

הקמפיין זוכה לתמיכה אדירה, כ- 3500 איש כבר תרמו, וגייסו יחד מעל מיליון ש"ח לטובת המאבק המשפטי והציבור של בן אוליאל. הקמפיין צפוי להימשך עד הערב.

לתרומות >>> https://www.charidy.com/honenu/507984440

כתבות אחרונות
ימנים בטוויטר
Twitter feed is not available at the moment.
הבהרה בעניין זכויות יוצרים

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים.
השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים"
אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות אלינו באמצעות הדוא"ל: ‏‪[email protected]‬‏

תגובות

✎ תגובה באתר

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

✎ תגובה באמצעות פייסבוק