ההספד המלא של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בלווית

ההספד המלא של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בלווית פעיל ורכז המפלגה אביעד ניימן הי"ד ואחיו של מנכ"ל עוצמה יהודית איתיאל ניימן:

בשמחת תורה ובשבת הקרובה אנו קוראים את פרשת בראשית, כמה סמלי כשמתי שאנחנו מחבקים את התורה ורוקדים ושמחים עם התורה, שכוללת מצוות לא רק שבת ותפילין, אלא גם מסירות נפש. ככה אתה אביעד הי"ד מסרת את הנפש יחד עם אחיך הקדושים. כמו שראינו אצל אברהם אבינו שיצא למלחמה מול ארבעה מעצמות רק בשביל להציל את לוט אחיינו. אברהם לא פחד, יצא בביטחון בהשם. ככה אתה הייתה אביעד, ממשיך דרכו של אברהם אבינו.

רק אתמול שמעתי את סיפורי החסד שלך, איך קנית דברים ודאגת ללוגיסטיקה עבור הלוחמים. זכינו לראות את ההנהגה שלך במערכות הבחירות שניהלת עבורנו, כשקראנו לך לדגל, תמיד התייצבת, תמיד ניהלת. הבאת הישגים ענקיים. מה ששלנו – שלך! במסירות נפש עשית עוד ועוד ימי מילואים בזמן שאחרים כבר לא יכלו, אתה שימשת מופת ודוגמא אישית.

וזה לא רק אתה אביעד, זה כל הדור הגדול והקדוש הזה. שורות שורות ארוכות של נופלים וחללים. למען המדינה, קדושים אחד אחד. וכל אחד מהם הבין את המשמעות של לצאת למלחמה, ויצא. אתמול בבית של אבא ואימא שלך דיבר הרב על האסון הכבד של ה-7.10. והוא דיבר גם על זה שלולא האסון לא היו נכנסים לתמרון ולא היו מוצאים את כל המנהרות והתת קרקע, האסון היה יכול להיות פי כמה וכמה. ואתה וחבריך הקודשים מנעתם בגופכם את אסון גדול יותר על עם ישראל. ותביאו לניצחון המוחלט בעז"ה.

שותפיי לדרך, אבא אליקים, אמא נעמה, דוד משה, האלמנה הגיבורה שיר, ארבעת הילדים המתוקים, חגי, צוריה, כרמי, רפאל. האחים. עמיחי, רעות, איתיאל, ידידיה, הללי, יהודית, שיראל, שובאל, צוריאל, אסנת, ינון. הדודים, וכל המשפחה היקרה. אתם הולכים שנים ארוכות בדרך. בדרך של מסירות נפש, של הקרבה. של אהבה. של חסד. בדרכו של אברהם אבינו. בדרך הזו אנחנו משלמים מחירים. כפי שציטטת אמש אלי " לא כל אחד זוכה למסור את הנפש".

בזכות המסירות הזאת תבוא גאולה לעולם. מי יתן ונצליח להמשיך להשפיע ולהוביל את עם ישראל. כמו שאני אומר לרה"מ תמיד, לא עוצרים, מכריעים, מחסלים. בדרום. בצפון ובכל מקום בעז"ה. עד הניצחון המוחלט!

תגובות

תגובה באתר

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

תגובה באמצעות פייסבוק

כתבות אחרונות:
הבהרה בעניין זכויות יוצרים:

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים.
השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים"
אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות אלינו באמצעות הדוא"ל: ‏‪[email protected]‬‏

דיווח על פריט