הד"ר בן ארי במכתב לנשיאה חיות: הדיחי את השופט הנדל מכס השיפוט

הד"ר מיכאל בן ארי פנה היום לנשיאת בית המשפט העליון, השופטת אסתר חיות, בדרישה להדיח באופן מידי את השופט ניל הנדל מכס השיפוט.

הבקשה נשלחה לאחר שהשופט הנדל פרסם היום פסק דין בו הוא כתב בין היתר כי הוא משתתף בצערו משפחתו של מחבל שמת בימים האחרונים ממחלת הסרטן. המחבל, בסאמי או דיאק, רצח גבר, אישה וילד ששיתפו פעולה עם ישראל ונידון לשלושה מאסרי עולם ו30 שנים נוספות.

במכתבו, כתב הד"ר בן ארי, כי כידוע, בית המשפט העליון כהיכל הצדק, הוא המקום אליו אזרחי ישראל נושאים עיניו כמופת; לנאמנות למדינה, לאזרחיה, לצדק ולאנושיות. "פסק הדין, שיצא מתחת ידו של השופט ניל הנדל, מלמד, כי איננו ראוי להיות במקום מכובד זה. וכל רגע נוסף בו הוא מכהן בתפקידו, הוא פגיעה אנושה בכל הערכים אותם מייצג בית המשפט שבנשיאותך" נכתב במכתב.

"הבעת צער על מותו של טרוריסט, על גבי מסמך שהלוגו המתנוסס עליו הוא בית המשפט העליון. מתפרשת, כאילו כבודה תלתה תמונה של אייכמן אצלה בלשכה. אני משוכנע, שאם השופט הנדל, היה כותב דברים דומים למשפחתו של אייכמן, היית מזעזעת את אמות הסיפים. והשופט הנדל היה מושלך ממדרגות בית המשפט בבוז, השמור לאנטישמים תומכי טרור, שאיבדו צלם אנוש" הוסיף הד"ר בן ארי.

כמו כן, מזכיר הד"ר בן ארי במכתבו לנשיאה חיות שמדובר כאן ברוצח שפל ואיש ארגון הטרור אשף. לדבריו "כשמשפחת הרוצח שהנדל משתתף בצערה, הינה תומכת נלהבת בהשמדת עם ישראל. קורא לך לשמור על כבודו של בית המשפט שבנשיאותך ולבער ממנו כל זיק, של תמיכה בטרור גזעני נגד יהודים".

כתבות אחרונות
ימנים בטוויטר
Twitter feed is not available at the moment.
הבהרה בעניין זכויות יוצרים

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים.
השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים"
אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות אלינו באמצעות הדוא"ל: ‏‪[email protected]‬‏

תגובות

✎ תגובה באתר

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

✎ תגובה באמצעות פייסבוק