"גנץ רה"מ? הוא לא מסוגל לזה, זאת תהיה בכייה לדורות"

ח"כ אוסנת מארק. צילום: דוברות הלשכה
ח"כ אוסנת מארק לא שומרת בבטן:"כחול לבן? נכנסו לממשלה כדי להפיל את נתניהו". "בנט? משתולל". "הנצחת רבין? מוגזמת" • הראיון המלא לכתב הפוליטי יהודה שלזינגר, יפורסם מחר (שישי) ב"שישבת" של "ישראל היום"

ההתכתשות בין הליכוד וכחול לבן נמשכת והביטויים מחריפים. בראיון תוקפת ח"כ אוסנת מארק בחריפות את כחול לבן ובני גנץ ואומרת: "ראש הממשלה לא צפה את גודל הטירוף שלהם. הם נכנסו לממשלה כדי להפיל את ביבי. לא באמת עניין אותם ישראל לפני הכל. כל היום נלחמים בו. כל מה שמעניין אותם זה רק הפגנות. שום דבר אחר. אלו השותפים שלנו? זה שמאל".

לדבריה: "חשוב למצוא נקודת יציאה. אסור לראש הממשלה להעביר את השרביט לגנץ. זאת תהיה בכייה לדורות. גנץ לא מסוגל להיות ראש ממשלה. לא בא לו לקום לבית הספר. זה טרפת. אם יהיו בחירות היום הוא לא יעבור את אחוז החסימה".

מארק טוענת כי נתניהו, "מרגיש שאם חס וחלילה הוא נותן את השרביט לבני גנץ יכול לקרות אסון. אין לגנץ הבנה בדברים בסיסיים. זה גדול עליו. זו לא מדינה רגילה".

היא מוסיפה: "אנחנו בדרך לבחירות. לא עכשיו. במארס הכנסת תפוזר ביוני-יולי יהיו בחירות".

על התחזקות ימינה בסקרים אומרת מארק: "נפתלי בנט הוא אחד האנשים שמדינת ישראל תתאכזב ממנו אם הוא יגיע לעמדת מפתח. הוא נראה לי פזיז. אימפולסיבי. אני רואה אותו עולה לדוכן הכנסת ומשתולל כמו ילד שלקחו לו צעצוע. יא חביבי. תעצור רגע. כתבת ספר אז אתה יכול להיות ראש ממשלה?"

באשר לטיפול הממשלה בקורונה, אומרת מארק: "זה לא קטסטרופה, זה מצב ביש. קטסטרופה זה אם ראש הממשלה, שר האוצר יושבים במגדל השן ולא עושים שום דבר".

מארק מתייחסת למחלוקת סביב ציון יום השנה לרצח רבין ואומרת: "רצח רבין היה רצח מתועב ואין פה מחלוקת. אבל לקחו את זה יותר מדי. אורנה בנאי אמרה 'רצחתם וירשתם'. חצופה מה זה ירשתם?! הלכנו לקלפי והצבענו. את מי רצחנו?! אנחנו רצחנו את רבין?! חצופה. חוצפנית. יש להם בעלות על הסיפור. כל מקום שאתה הולך החליפו את השם לרבין. יש עוד אנשים שעשו משהו למדינה".

הראיון המלא לכתב הפוליטי יהודה שלזינגר, יפורסם מחר (ו') ב"שישבת" של "ישראל היום".

כתבות אחרונות
ימנים בטוויטר
Twitter feed is not available at the moment.
הבהרה בעניין זכויות יוצרים

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים.
השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים"
אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות אלינו באמצעות הדוא"ל: ‏‪[email protected]‬‏

תגובות

✎ תגובה באתר

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

✎ תגובה באמצעות פייסבוק