גל מעצרים במחלקה היהודית בשב"כ

צילום: מטה יהודי לא מענה יהודי
מתחילת השבוע נעצרו חמישה פעילי ימין, חלקם בעלי משפחות, במחלקה היהודית בשב"כ: "מריח כמו ניסיון להשכיח את העובדה שאהוביה סנדק נהרג בידי המשטרה"

חמישה עצורים בפרשת השב"כ: שלושה צעירים בני 18 ו-19 נעצרו בתחילת השבוע על ידי שוטרי ימ"ר ש"י והועברו למתקן השב"כ בבית המעצר קישון. העצורים מיוצגים ע"י ארגון חוננו.

אמש נעצר בירושלים פעיל ימין, אב ל-4 תושב השומרון בעת מעצרו רכבו הוחרם. מאוחר יותר נעצר תושב יצהר בן 30, אב לשלושה, בביתו. במהלך מעצרו החרימו הכוחות את רכבו באמצעות גרר שהובא למקום. התושב הועבר למתקן השב"כ בבית המעצר קישון. עורכי דין מארגון חוננו מסייעים לשניים. כעת לא ניתן לדעת מה החשד עליו נחקרים החמישה.

בתוך כך, מוקדם יותר אתמול האריך בימ"ש השלום בנצרת, את מעצרם של שלושת הצעירים העצורים, מעצרו של אחד מהם הוארך ב-8 ימים, ושל השניים הנוספים ב-7 ימים.

עו"ד אברהם סופר אשר ייצג את העצורים מטעם ארגון חוננו מסר כי בכוונתו לערר על הארכת מעצרם לבימ"ש המחוזי. "אנו נערער על הארכת מעצרם לבימ"ש המחוזי, שם נציג את כל הפגמים של החלטת בימ"ש השלום שהאריך את מעצרם. מדובר בעצורים ללא עבר פלילי, ובחשדות שאינם מבוססים, ככל הנראה מדובר בעוד סוג של פרשייה שמתחילה בקול תרועה רמה ומסתיימת בקול ענות חלושה".

היום (שלישי) יתקיים בבימ"ש המחוזי נצרת, דיון בערר שהוגש בידי עו"ד אברהם סופר מטעם ארגון חוננו על הארכת מעצרם של שלושת העצורים שנעצרו אתמול בידי כוחות שב"כ וימ"ר ש"י.

שני העצורים הנוספים, שנעצרו אמש והלילה, יובאו בשעות הקרובות לדיון בבימ"ש השלום בנצרת. את העצורים ייצגו עו"ד אברהם סופר ועו"ד עדי קידר מארגון חוננו.

העיתונאי ארנון סגל כתב בתגובה למעצרים: "מעצר השב"כ לשלושת צעירי הגבעות מריח כמו ניסיון להשכיח את העובדה שאהוביה סנדק נהרג בידי המשטרה, וגם שחודש וחצי אחרי מותו איש מהבלשים המעורבים לא נעצר עקב כך, לא ספג כתב אישום, לא הושעה לדקה".

כתבות אחרונות
ימנים בטוויטר
Twitter feed is not available at the moment.
הבהרה בעניין זכויות יוצרים

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים.
השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים"
אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות אלינו באמצעות הדוא"ל: ‏‪[email protected]‬‏

תגובות

✎ תגובה באתר

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

✎ תגובה באמצעות פייסבוק