גבר ערבי בן 29 נעצר לאחר שמספר פעמים הטריד קטינה בת 14 ואף ניסה לאנוס אותה

אזיקים אזוק אזיק עצור מעצר
צילום: דוברות המשטרה
ערבי תושב עילוט בן 29 נעצר לאחר שניסה לאנוס קטינה יהודיה בת 14 והטריד אותה מספר פעמים. הבוקר הוגש נגדו כתב אישום

בתאריך ה- 29.7 סמוך לשעה 19:00 בערב, פנה גבר ערבי בן 29 תושב עילוט אל קטינה יהודיה בת 14 בסמוך לביתה, תוך שהוא מציין כי הוא בן 20 וביקש את מספר הטלפון שלה על מנת להיות איתה בקשר. הקטינה סירבה לבקשתו, ציינה שהיא בת 14 ונכנסה לביתה. לאחר זמן מה כשיצאה מביתה על מנת לאסוף משלוח ממונית, פנה אליה הנאשם הערבי שוב והפעם אף העז ומישש אותה, הקטינה דחפה אותו והצליחה להמלט ממנו ולדפוק על דלת השכן ולצעוק לעזרה. הנאשם עזב אך חזר שוב והטריד את הקטינה שגם הפעם הצליחה להמלט.

9 ימים מאוחר יותר ב-8.8.20 כשהקטינה צעדה ברחוב, נסע החשוד הערבי לצידה וניסה לשוחח איתה, הקטינה התעלמה ממנו וכשניסתה לחצות את הכביש חסם את דרכה עם רכבו. הקטינה ניסתה לעקוף את הרכב אך הערבי יצא מהרכב, תפס את ידה וסובב לה אותה. הקטינה הצליחה להשתחרר מאחיזתו הכואבת והחלה לרוץ אל פיצוציה הנמצאת בסמוך שם, סיפרה למוכר אותו היא מכירה כי אדם זר רודף אחריה כאשר היא מבוהלת ורועדת.

המוכר אמר לקטינה שצריך להודיעה למשטרה והוא התקשר גם לאמא של הקטינה וסיפר לה על המקרה וציין בפניה כי צריך להודיע למשטרה. משהודיעה האם למוקד 100, הוזנקו שוטרי משטרת ישראל למקום ופתחו בחקירה. במהלך החקירה התבררה זהות החשוד הערבי ונמצאו ראיות נוספות הקושרות אותו לארוע. לאחר מספר פעולות חקירה בלשי המשטרה עלו על מקום המצאותו של הנאשם בדירה בנצרת.

הבלשים הגיעו לדירה ולאחר שהבינו כי במכוון לא פותחים להם את דלת הדירה אחד הבלשים פרץ למקום דרך חלון אחד החדרים ותפס את הנאשם כשהוא מסתתר בחדר השינה מאחורי הדלת. הנאשם נעצר ומעצרו הוארך מפעם לפעם בבית המשפט בנצרת והיום בתום חקירה אינטנסיבית פרקליטות מחוז צפון הגישה כנגד הנאשם כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים בבית המשפט בנצרת.

המוכר ובעל הפיצוציה זכו לציון לשבח ממפקד תחנת נצרת והוזמנו לקבל תעודת הוקרה על התנהגותם בארוע, ותרומת בכך שערבו את אמה של הקטינה כך שתגיש תלונה במשטרה ואף לקחו יוזמה וסיעו באופן פעיל באיתור מספר הרכב של החשוד.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל מבקשת כי בכל חשד לארוע פלילי יש להודיע מיד למשטרה במוקד 100, גם אם הינכם לא צד הנפגע ישירות במקרה וגם אם המקרה לא הגיע לפגיעה של ממש – פנו למשטרה ועדכנו. תלונתכם יכולה לסייע ולגלות זהות עבריינים שכבר פעלו ופגעו באזרחים אחרים ועדיין מסתובבים חופשיים, ולמנוע פגיעה עתידית באזרחים נוספים".

כתבות אחרונות
ימנים בטוויטר
Twitter feed is not available at the moment.
הבהרה בעניין זכויות יוצרים

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים.
השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים"
אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות אלינו באמצעות הדוא"ל: ‏‪[email protected]‬‏

תגובות

✎ תגובה באתר

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

✎ תגובה באמצעות פייסבוק