בשטח העיר הערבית: עשרות תושבים קיימו עצרת מחאה ותפילה

עשרות תושבים מישובי גוש שילה, בהם ח"כ שבח שטרן מהליכוד, קיימו היום (חמישי) לרגל צום תענית אסתר, עצרת תפילה ומחאה בשטח סמוך לישוב עמיחי, בו נבנית בימים אלו עיר ערבית, שבנייתה גורמת סכנה בטחונית חמורה לישובים

עשרות תושבים מישובי גוש שילה והסביבה קיימו היום (חמישי), עצרת תפילה ומחאה בשטח הסמוך לישוב עמיחי, בו נבנית בימים אלו עיר ערבית חדשה, שבתיה מתוכננים להגיע עד למרחק של כ50 מטרים מבתי הישוב עמיחי, מה שיהווה סכנה בטחונית חמורה לתושבים.

עצרת המחאה התקיימה כחלק ממאבק נחוש אותו מובילים תושבי הישובים בגוש שילה, במטרה לבלום את בניית העיר, ואת מה שהם מגדירים "חנק הישובים".

בעצרת שהתקיימה לרגל צום תענית אסתר, נכח גם חה"כ שבח שטרן מהליכוד, שאמר בדברים שנשא במקום, כי מטרת בניית העיר הערבית שנבנית בסיוע הרשות הפלסטינית, היא "לחנוק את ישובי גוש שילה ולצמצם את מרחב המחיה שלהם".

עוד הוסיף שטרן כי, "העיר הזו נבנית כחלק ממהלך מקיף ואסטרטגי, אותו מובילה הרשות הפלסטינית בכל שטחי יהודה ושומרון, במטרה לחנוק את היישובים היהודים".

לסיום ביקש חה"כ שטרן לחזק את התושבים שמנהלים מאבק עיקש לעצירת הבנייה, ואמר כי "בזכותם יש לנו חברי הכנסת – שליחי העם, כוח ואפשרות להיאבק על כך".

מארגני האירוע מסרו: "מדינת ישראל צריכה להתעורר ולהבין שהערבים והרשות הפלסטינית, מנהלים השתלטות מכוונת ושיטתית על שטחי יהודה ושומרון, ללא הבדל בין שטחי A B וC, במטרה לא להשאיר לנו סנטימטר משטחי המולדת ולבסס בשטח מדינה פלסטינית".

"אם אנחנו לא נתעשת במיידי, ונעצור את ההשתלטות על שטחי המולדת, מהר מאוד תיווצר כאן קטסטרופה בטחונית והתיישבותית", אמרו.

כתבות אחרונות
ימנים בטוויטר
Twitter feed is not available at the moment.
הבהרה בעניין זכויות יוצרים

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים.
השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים"
אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות אלינו באמצעות הדוא"ל: ‏‪[email protected]‬‏

תגובות

✎ תגובה באתר

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

✎ תגובה באמצעות פייסבוק