בקריאות אללה וואכבר: לינץ' בתחנת הדלק של מגדל

בחורי ישיבה פונו לבית החולים "פוריה" כשהם סובלים מחבלות קשות לאחר שהותקפו באופן קשה בידי ערבים בתחנת דלק בסמוך לטבריה • הם סיפרו כי התוקפים הערבים הכו אותם תוך קריאות "אללה וואכבר" ואף ניסו לדרוס אותם באמצעות רכבם

אירוע תקיפה קשה ומחריד ארע השבוע (ראשון) בתחנת הדלק "מפגש ארבל" הסמוכה ליישוב מגדל. באירוע הותקפו מספר חסידי ברסלב באופן קשה באמצעות אלות ע"י ערבים שקראו לעברם קריאות גזעניות ומשכו בפאותיהם. אחד מהערבים החשודים במעשה נעצר בידי משטרת טבריה, ואתמול זוהה החשוד במהלך עימות בתחנת המשטרה ע"י אחד מהמתלוננים כמי שתקף אותו.

עו"ד חיים בלייכר מארגוו חוננו אשר מייצג את הנפגעים פנה במכתב אל משטרת טבריה בבקשה למצות עם התוקפים הערבים את הדין. במכתב תיאר עו"ד בלייכר את השתלשלות האירועים "מרשיי נסעו מטבריה בכביש 90 לצפון. ביציאה מהעיר חסם אותם רכב בפתאומיות ללא סיבה הנראית לעין. מרשי עבר לנתיב השני, אז הבחין לחרדתו שאחד מהנוהגים מרים את ידו עם חפץ הנראה כאקדח".

בא כוחם של הנפגעים ציין כי ניסו להימלט "מרשי נמלט מהמקום בבהלה, כאשר הרכב המאיים דולק אחריו ומנסה לחסום אותו פעמיים נוספות, אך הם הצליחו לחמוק. מרשי שם לב שהדלק ברכבו אזל ובשל כך נכנס לתחנת דלק "מפגש ארבל".

מן המכתב עולה כי בעת שאחד מבחורי הישיבה יצא מרכבו, הגיח הרכב המאיים ומתוכו יצא תוקף בצעקת "אללה הוא אכבר" והטיח אלת ברזל בראשו של הבחור בעוצמה "בעוד מרשי מתגונן מהתוקף, שלושה תוקפים נוספים מיושבי הרכב פנו לשני הקטינים שהיו ברכב, והכו אותם מכות רצח. או אז, שבו התוקפים והצטרפו לחברם הראשון, קפצו על מרשי, הכו אותו בידיהם, בברכיהם ובאלות בפניו ובכל חלקי גופו" הוסיף עו"ד בלייכר.

על פי המתואר במכתב, התוקפים נכנסו לרכבם בחזרה, ואז נסע הנהג בפראות לכיוון הפצועים כאשר הוא צועק "אללה הוא אכבר, אני דורס אותו". פצוע אחד קפץ לגדר סמוכה בניסיון להציל את חייו. הנהג המשיך לנסות ולדרוס פצוע נוסף.

הנפגעים פונו לבית חולים "פוריה" כאשר הם סובלים מחבלות קשות. אחד מהפצועים נזקק בין השאר לתפרים באוזנו, ולקבלת טיפות עיניים כמו כן הוא סובל מפגיעה קשה בארובת העין העלולה לגרור קרע ברשתית. פצוע נוסף סובל מפגיעה בלסת, ואף נזקק לתפרים בשפתיו.

עו"ד בלייכר ציין במכתבו כי "בתחנת הדלק ישנן מצלמות בהן מתועד האירוע. משטרה הגיעה למקום, ונחשפה לפגיעות הקשות ולפרטי האירוע. מדובר באירוע חמור של לינץ' על רקע אנטישמי, שאך בנס לא הסתיים ברצח" הדגיש.

בסיום המכתב ביקש "אבקש לבצע את כל אשר נדרש על מנת להביא את המחבלים לדין בגין תקיפה הגורמת לחבלה של ממש / ניסיון רצח. אבקש לאסוף בהקדם האפשרי תיעוד ממצלמות האבטחה ו/או דרך שבמקום האירוע ובדרך המובילה אליו. בנוסף אבקש לבצע פעולות מודיעין ככל שנדרש על מנת ללכוד את המחבלים".

עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו הגיב על האירוע הקשה "שוב פעם אנחנו רואים תקיפה אנטישמית נגד יהודים חסידים. פשוט תופסים את הקורבן רודפים אחריו, ומכים אותם בצורה אכזרית. אנחנו מקווים שהמשטרה תטפל באירוע הזה שבמקרה הזה זה קרה בתחנת דלק והאירוע מצולם, וניתן בקלות להעמיד את התוקפים לדין. אנו מקווים שזה יקרה ונתחיל לראות את ההרתעה גם מצד המשטרה וגם מצד בית המשפט כנגד כאלה שתוקפים יהודים רק בשל היותם יהודים".

כתבות אחרונות
ימנים בטוויטר
Twitter feed is not available at the moment.
הבהרה בעניין זכויות יוצרים

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים.
השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים"
אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות אלינו באמצעות הדוא"ל: ‏‪[email protected]‬‏

תגובות

✎ תגובה באתר

Subscribe
Notify of
1 תגובה
Oldest
Newest
Inline Feedbacks
View all comments
אלון אלון
3 years ago

להתחיל להחזיר המשטרה בצד שלהם ובחדשות אוהבים אותם יותר

✎ תגובה באמצעות פייסבוק