בעקבות פניית עו"ד בן גביר ומזור: הפרקליטות תשנה את כתב האישום נגד המתעלל משופרסל

ההתעללות בבעל צרכים מיוחדים
בעקבות פניית עורכי הדין איתמר בן גביר ויוספי מזר, הפרקליטות תשנה את כתב האישום הקל שהוגש נגד הערבי המתעלל משופרסל, ותיייחס לנאשם עבירה של התעללות בחסר ישע

פרקליט מחוז ירושלים דני ויטמן הודיע לעורכי הדין איתמר בן גביר ויוספי מזר באי כוחו של הצעיר בעל הצרכים המיוחדים בשופרסל כי בפרקליטות המחוז החליטו לייחס לנאשם עבירה של התעללות בחסר ישע וזאת בכפוף לשמוע. בכך משנה הפרקליטות את סעיף האישום הקל שיוחס למתעלל מהשופרסל ועורכי דינו עודכנו כי בכפוף לשימוע הפרקליטות תייחס לו עבירה של התעללות בחסר ישע.

כזכור, הנאשם כמאל חמידאן מבית ג'אלה נאשם בכך שבמספר מקרים התעלל בצעיר חרדי, בעל צרכים מיוחדים העובד בשופרסל בגוש עציון. בסרטונים שצילמו על ידי עובד נוסף נראה חמידאן כורך את הצעיר החרדי סביב שקית ניילון, מכה בו, מכריח אותו לבצע מעשים שונים ואף מקלל אותו.

בפרקליטות החליטו להעמיד לדין את הצעיר רק בגין עבירת תקיפה סתם, אחת העבירות הקלות, אולם בעקבות פניית של עורכי הדין ודרישה לשנות את כתב האישום הוחלט בפרקליטות לעשות עיון מחדש ולאחר שהוקם צוות בראשות משפטנים שונים שאותו הוביל פרקליט המחוז הוחלט לשנות את העבירה לסעיף מחמיר יותר, זאת כאמור בכפוף לשימוע.

עו"ד בן גביר: בפעם הראשונה בהיסטורה, אני מברך את הפרקליטות על החלטה חשובה שיודעת לתקן את הטעות. יחד עם זאת, נדמה לי שראוי גם להעמיד לדין את כל אלה שהיו שותפים במעשה כולל מי שצילם, התעלל וגם אלה שידעו והסכימו בשתיקה.

עו"ד מזר: לא ננוח ולא נשקוט עד אשר ימוצא הדין עם המתעללים. אנו מכינים תביעה אזרחית נגד מי שפגע התעלל והיה שותף למעשים החמורים.

כתבות אחרונות
ימנים בטוויטר
Twitter feed is not available at the moment.
הבהרה בעניין זכויות יוצרים

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים.
השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים"
אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות אלינו באמצעות הדוא"ל: ‏‪[email protected]‬‏

תגובות

✎ תגובה באתר

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

✎ תגובה באמצעות פייסבוק