בעקבות מחסור בתקצוב: תופסק פעילות חיטוי האוטובוסים בניגוד להנחיית משרד הבריאות

דוברות עיריית מודיעין-מכבים-רעות

ארגון חברות ההסעה בישראל שיגר הבוקר (חמישי) מכתב לשר הבריאות יולי אדלשטיין בו הסביר כי בשל חוסר תקצוב לא יוכלו חברות ההיסעים להמשיך ולחטא את האוטובוסים בין קו לקו. מדובר באוטובוסים המסיעים את תלמידי ישראל, מערכת הביטחון, תעשיות ועוד.

ע"פ הנחיית משרד הבריאות יש לחטא את האוטובוס בין מסלול למסלול, אולם בשל מחסור בתקציבים חלה עלות הניקיון המורכבת משעות העבודה של הנהג והצטיידות בתכשירי ניקוי על חברות ההיסעים עצמן.

בשל מצבן הקשה של החברות אשר ספגו פגיעה כלכלית אדירה בתקופה הקורונה וממשיכות להיפגע גם בימים אלו, הודיע ארגון חברות ההסעה בישראל המסיע מדי יום 1.2 מליון אזרחים לשר הבריאות כי אין ביכולתו להמשיך ולשאת בנטל הכלכלי הכבד, זאת כשבמקביל טרם זכו חברות ההיסעים לכל מענה מצד הממשלה במטרה לפתור את מצוקתן הקשה.

יו"ר הארגון ניסים סרוסי : "למרות המכה הקשה שספגו חברות ההיסעים, לא רק שאין אף גורם שבא לחלץ אותנו, אלא שרק ממשיכים להטיל עלינו דרישות נוספות. לבעלי החברות אין איך לשלם עבור שעות הניקיון של הנהגים וההצטיידות בחומרי ניקיון אשר עלותם מגיעה לאלפי שקלים לחודש לכל אוטובוס. אני קורא לשרה מירי רגב- קריסה שלנו היא קריסה של המשק כולו, אל תהיי חתומה על הקריסה של הענף".

חברות ההיסעים מסיעות מדי יום 1.2 מליון אזרחים בישראל ובהם תלמידים, כוחות ביטחון, אנשים עם מוגבלויות, חינוך מיוחד ועוד. בחברות כ- 22 אלף כלי רכב וכ- 30 אלף עובדים.

כתבות אחרונות
ימנים בטוויטר
Twitter feed is not available at the moment.
הבהרה בעניין זכויות יוצרים

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים.
השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים"
אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות אלינו באמצעות הדוא"ל: ‏‪[email protected]‬‏

תגובות

✎ תגובה באתר

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

✎ תגובה באמצעות פייסבוק