בן גביר לבנט: בוא לעימות ראש בראש

יממה לאחר שקרא ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בשידור חי בערוץ 20 ליו"ר כחול לבן, בני גנץ, לבוא לעימות טלוויזיוני, הגיע הערב (רביעי) ראש רשימת עוצמה יהודית איתמר בן גביר גם הוא לאולפן ערוץ 20 וקרא לבנט לבוא עימו לעימות.

בראיון לתכנית ריקלין ושות', אמר בן גביר: "אני קורא מכאן לנפתלי בנט: בוא לעימות, בוא להתעמת, ממה יש לך לחשוש? הוא מדבר יפה, אדם מאוד נחמד, עשה אקזיט, אדם מוכשר, אז בוא נעשה עימות".

בנוסף, התייחס בן גביר במהלך הראיון למתקפות נגדו בימים האחרונים מצד הליכוד וימינה: "כמה שהם יותר מכים אני יותר מרוצה, כי אני חושב שאנחנו נמצאים במקום יותר טוב. הרי לא מכים את מי שהוא חלש, קטן ולא משפיע, ולא מביא קולות. מכים את מי שהם מפחדים ממנו וכנראה יש להם ממה. אני מרגיש שאנחנו במקום מצוין. הסקרים מביאים לנו שלושה-שלושה וחצי מנדטים, שזה המון, אבל יותר מזה אני מרגיש את הציבור, אני מרגיש את האנשים".

"אנשים נמאס להם, הם מבינים שצריך לעשות משהו דרמטי, שיקרה כאן משהו דרמטי, שיהיה שינוי בגושים ואני חושב שהדבר הדרמטי הזה, זה עוצמה יהודית. אני לא מבין את הליכוד, התחיל לחלחל לי בראש שאולי הם לא רוצים ממשלת ימין אמיתית. הם לא רוצה איזה איתמר בן גביר ועוד שלושה כאלה עקשנים של עוצמה יהודית. פעם ראשונה שיהיו כאן אנשים שישנו את המציאות. ארבעת המנדטים שלי לא רק יביאו לממשלת 61, אלא יביאו סוף סוף ימין אמיתי", הוסיף בן גביר.

 

(תמונה בנט – מתוך דף הפייסבוק) 

כתבות אחרונות
ימנים בטוויטר
Twitter feed is not available at the moment.
הבהרה בעניין זכויות יוצרים

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים.
השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים"
אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות אלינו באמצעות הדוא"ל: ‏‪[email protected]‬‏

תגובות

✎ תגובה באתר

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

✎ תגובה באמצעות פייסבוק