בן גביר: אשמור על נתניהו בימין

איתמר בן גביר • צילום: חדשות ימנים
יו"ר עוצמה יהודית: "בליכוד מתנערים ממני, אבל רוצים להמשיך להיות שרים בזכות הקול ה¬61 שאתן להם" • הראיון המלא לעיתונאית מוריה קור, יפורסם מחר (שישי) במוסף "ישראל השבוע" של "ישראל היום"

לא ברור איזה תפקיד ימלא יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר בקואליציה לאחר הבחירות, אבל נדמה שיש תפקיד לא רשמי שהוא כבר מייעד לעצמו: האדם ששומר על נתניהו בימין.

בראיון שיתפרסם מחר (שישי), נשאל בן גביר מדוע הוא תומך בנתניהו, אחרי שהתבטא לא אחת נגד הליכוד, ומשיב: "כדי להקים ממשלת ימין. אם הייתי מדבר נגד ביבי, היו משמיצים אותי פחות בתקשורת".

על כך שכולם בליכוד מתנערים ממנו אמר בן גביר: "כן, והם אלה שבקול ה¬61 שלי רוצים להמשיך להיות שרים. בקונסטלציה שנוצרה, אם יוכל, נתניהו ילך עם לפיד או עם גנץ או עם מי שיהיה. ב¬-2009 העדיף לא להכניס את כצל'ה ואריה אלדד, ב-¬2013 העדיף את לפיד, וב¬2015 את כחלון. אבל עכשיו אני יכול להיות האצבע החסרה, ואז אולי תהיה כאן ממשלת ימין אמיתית".

לשאלה האם הוא לא סומך על נתניהו ענה בן גביר: "אני סומך על זה שאני אשמור על נתניהו. הוא מצהיר הרבה דברים שאם הוא יקיים אותם, המציאות באמת תהיה שונה".

על התקרבות נתניהו למגזר הערבי התייחס בן גביר ואמר כי: "אם הוא מביא קולות מנצרת, זה יפה, אבל לא אשתף פעולה עם מנסור עבאס. האמירות שלו לא פחות קשות מאלו של יזבק או טיבי".

לשאלה האם הבלוק שלו עם סמוטריץ' יתפרק אחרי הבחירות ענה: "זה בלוק טכני. במועד א' היינו חברים, ובמועדי ב' וג' רבנו. כל אחד מאיתנו מביא ערך מוסף. בצלאל מביא את הציונות הדתית – המיינסטרים, ואני חושב שציונות דתית זה לא חובשי כיפה או מתנחלים, אלא כל מי שמזדהה עם הערכים של ארץ, עם ותורה".

הראיון המלא לעיתונאית מוריה קור, יפורסם מחר (שישי) במוסף "ישראל השבוע" של "ישראל היום".

כתבות אחרונות
ימנים בטוויטר
Twitter feed is not available at the moment.
הבהרה בעניין זכויות יוצרים

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים.
השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים"
אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות אלינו באמצעות הדוא"ל: ‏‪[email protected]‬‏

תגובות

✎ תגובה באתר

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

✎ תגובה באמצעות פייסבוק