במקביל לאסון מירון: ערבים רעולי פנים תקפו משפחה חרדית

צילום: דוברות משטרת ישראל
במקביל לאסון מירון תקפו רעולי פנים דוברי ערבית משפחה חרדית ביער מירון, בעת שניסו להגיע למתחם קבר רשב"י, בני המשפחה הזעיקו את המשטרה, אולם ניידת הגיעה למקום רק מס' שעות לאחר מכן, עם אור ראשון. למרות התיעוד ממצלמת הרכב, טרם ידוע על מעצר הערבים

בליל ל"ג בעומר השנה, בעת שכוחות הביטחון וההצלחה עסוקים בטיפול בנפגעי אסון מירון, תקפו רעולי פנים דוברי ערבית משפחה חרדית ביער מירון, זוג הורים ובנותיהם הקטנות. הם חסמו את דרכם, זרקו לעברם סלעים ואבנים, ואף גנבו את רכושם. המשפחה הזעיקה את המשטרה, אולם ניידת הגיעה למקום רק לאחר כמה שעות. למרות צילומי התקיפה טרם ידוע על מעצר חשודים.

התקיפה אירעה בשעות הקטנות של הלילה, עת בני הזוג היו בדרכם ברכבם עם בנותיהם הקטנות למתחם קבר הרשב"י במירון דרך יער מירון.

לפי מכתב ששלח עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו המייצג את המשפחה למשטרת כרמיאל "לפתע מתוך השיחים ובאפלה הכבדה הגיחו מולם אנשים שצעקו לעברו לעצור, והחלו לצעוק לעברו קללות במבטא ערבי". הנהג נסה להימלט מהתוקפים, אולם נתקע בשבילי היער.

לאחר דקות בודדות השיגו הרודפים את בני המשפחה, והחלו להתקרב לרכב בצורה מאיימת, כשאבנים ומקלות בידיהם, והחלו ליידות אבנים לעבר הרכב כשבני המשפחה בתוכו. הנהג ניסה להימלט מהם במשך 40 דק', כשהוא נגלה לפניהם לסירוגין, עד שהצליח להימלט ולהסתתר ביער.

תיעוד ממצלמות הרכב

בתיעוד ממצלמות הרכב נשמע הנהג מתחנן למשטרה "זורקים עלי אבנים, הלו. עושים לנו לינץ' פה בהר מירון למעלה, התקשרתי אליכם מלא פעמים. אני פה עם ערבים, הם תוקפים אותי מכל הצדדים".

למרות שבני הזוג התקשרו למטרה כבר בתחילת התקיפה, רק עם אור ראשון – שעות לאחר האירוע – הגיע ג'יפ משטרתי לשטח והוביל אותם החוצה. רכב המשפחה ניזוק, ציוד שהיה על גג הרכב נגנב, כולל עגלת ילדים יקרה, תיק עם ציוד חובש ומזוודה.

הנהג הגיש תלונה במשטרת צפת, ואף הגיש לשוטרים צילומים ממצלמת הרכב, בה נראים רעולי הפנים ונשמעות שיחות הטלפון למשטרה. למרות זאת, טרם ידוע על מעצר חשודים בתקיפה הקשה.

עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו המייצג את הנהג ומשפחתו תיאר את התקיפה "אירוע מזעזע. במן שכוחות המשטרה וההצלה עסוקים בהצלה של נפגעי האסון האדיר במירון, מוצאים לנכון חבורה של פורעים אנטישמיים ללכת ובצע פוגרום. נכון הדבר לעשות כל מאמץ בכל המישורים, החקירתיים והמודיעיניים, כדי לתפוס את אותם פורעים חסרי צלם אנוש".

נזכיר כי לפני שנה אירע מקרה תקיפה דומה, בו הותקפו עשרות רכבי יהודים שחנו ביער מירון על ידי תושבי כפר בית ג'אן.

כתבות אחרונות
ימנים בטוויטר
Twitter feed is not available at the moment.
הבהרה בעניין זכויות יוצרים

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים.
השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים"
אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות אלינו באמצעות הדוא"ל: ‏‪[email protected]‬‏

תגובות

✎ תגובה באתר

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

✎ תגובה באמצעות פייסבוק