ביהמ"ש גזר שנתיים מאסר על מג'ד עליאן שסיפק סמים לנערה | "חייה של יהודיה שווים כקליפת השום"

מרים פרץ ז"ל | צילום: דוברות המשטרה

פרקליטות מחוז ירושלים הציגה הבוקר (רביעי) בבית משפט השלום בירושלים הסדר טיעון בעניין מותה של הנערה מרים פרץ.

הנאשם מג'ד עלייאן  שהפרקליטות ייחסה לו רק עבירה של הדחת קטין לסמים ולא עבירת המתה הודה באישום ובית המשפט גזר עליו שנתיים מאסר בלבד, מה שאומר שבעוד כחצי שנה הוא יהיה אזרח חופשי. כזכור עליאן קנה לפרץ סמים ונתן לה סם במספר הזדמנויות ונטש אותה למותה בעודה מפרכסת. בכתב האישום לא מצאה הפרקליטות להגיש אישום בגין עבירת המתה, וכאמור מחר אמור להיות מוצג הסדר טיעון בין הצדדים.

עו"ד איתמר בן גביר המייצג את משפחתה של מרים פרץ ז"ל הגיב להחלטה: "היום זה יום שחור לשלטון החוק ולדמוקרטיה הישראלית, כאשר אדם בגיר שסיפק סמים לילדה והפקיר אותה למותה מקבל עונש כאילו הוא נאשם בהתקהלות אסורה בהפגנה!!!

העונש המירבי להדחת קטין לסמים הוא 25 שנים ובמקרה שלנו הקטינה נפטרה. העונש מהווה רוח גבית לעבריינים להמשיך לבצע מעשה עבירה ומאג׳ד עלייאן צוחק כל הדרך הביתה."

מטעם ארגון להב"ה נמסר: "עצוב שבמדינת ישראל חייה של ילדה יהודיה שווים כקליפת השום, גזר הדין הזה נותן אור ירוק להמשך ההתעללות בבנות ישראל. במקום שבית המשפט יגיד שיש מחיר לסחר בסמים ולשידול נערות לשימוש בסמים דבר שהביא במקרה העצוב הזה לרצח מרים פרץ הי"ד. הוא נתן עונש מגוחך. אנחנו קוראים לבנות ישראל לא להתפתות אחרי מדיחים וכאלה שינסו לקנות אתכם במילים יפות ובמנה של סמים, אל תסמכו על המדינה שתעזור לכם או תדרוש את דמכם ברגע האמת. קחו את גורלכן בידכן."

כתבות אחרונות
ימנים בטוויטר
Twitter feed is not available at the moment.
הבהרה בעניין זכויות יוצרים

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים.
השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים"
אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות אלינו באמצעות הדוא"ל: ‏‪[email protected]‬‏

תגובות

✎ תגובה באתר

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

✎ תגובה באמצעות פייסבוק